اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

ایثارگر واقعی در پی مزایای ایثارگری نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: ایثارگر واقعی شاخصه‌هایی دارد و تنها در پی حقوق و مزایای ایثارگری نیست.

ایثارگر واقعی در پی مزایای ایثارگری نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی ظهر امروز در نشست ایثارگران شهرستان اردکان، پرداختن به امور ایثارگران را ایثارگری دانست و اظهار داشت: هنر آن است که در حوزه ایثارگران خدمات و اموری را انجام دهیم که جزو وظایف قانونی ما نیست.
وی با اشاره به پیشنهاد راه‌اندازی موزه دفاع مقدس در اردکان، از راه‌اندازی این موزه استقبال کرد و افزود: حفظ میراث شهدا و ایثارگران از زیباترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در حوزه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل آینده انجام داد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: باید احترام به ایثارگران را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و به جانبازان و آزادگان بفهمانیم که احترام ویژه‌ای برای آنان قائلیم.
حسینی با اشاره به اینکه ایثارگران واقعی بسیار قانع و کم توقع هستند، بیان کرد: ایثارگر حقیقی شاخصه‌هایی دارد و تنها در پی حقوق و مزایای ایثارگری نیست.
وی جامعه را نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: اگر به ایثار و ایثارگری در جامعه بها داده شود، دشمنان سرجایشان خواهند نشست.
امام جمعه اردکان با اشاره به سفارش امام راحل و رهبر معظم انقلاب درباره ارائه گزارش از خدمات صورت گرفته نیز خاطرنشان کرد: ارائه گزارش امری مطلوب است اما نباید همه امور به گزارش و آمار محدود شود.
معاون امور ایثارگران فرماندار اردکان نیز در این نشست افزود: اردکان در حوزه رسیدگی به امور ایثارگران رتبه نخست در استان را به دست آورده است.
محمد مروتی از راه‌اندازی موزه دفاع مقدس در اردکان خبر داد و افزود: مجموعه آثار دفاع مقدس و یادگارهای به جا مانده از شهدا و جانبازان در قالب این موزه در معرض مشاهده عموم قرار خواهد گرفت.
سرپرست شهرداری اردکان، رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس شورای شهر اردکان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ایثارگران ارائه کردند و به طرح نظرات خود در زمینه ارج نهادن به مقام و جایگاه شهدا و ایثارگران پرداختند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول