اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

چالش بحران هویت جوانان را درگیر خود کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: چالش بحران هویت چالشی است که همه جوانان را به گونه‌ای درگیر خود کرده است.

چالش بحران هویت جوانان را درگیر خود کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه توجیهی دانشجویان دانشگاه آزاد گناباد که در سالن بهلول این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از دانشجویان غیربومی هستند که با شهرستان در طول مدت تحصیل خود آشنایی پیدا خواهند کرد ولی در پاسخ به این سؤال که چرا وارد این دانشگاه و یا این شهرستان شده‌اید جواب همان خواستن شماست.
وی افزود: خودتان را در مرکز دایره فرض کنید که دارای 360 درجه است برای اینکه به یکی از این درجات برسید باید پا روی 359 خواسته دیگرتان بگذارید، بنابراین این نیاز به برنامه‌ریزی و هدف گذاری دارید.
صفایی تصریح کرد: چالش بحران هویت چالشی است که همه جوانان را به گونه‌ای درگیر خود کرده است.
وی خاطرنشان کرد: جامعه جهانی به سمتی در راستای هویت‌یابی حرکت می‌کند چون جامعه سکولار بی‌هویت است و این را در جهان نیز پخش کرده است.
وی تاکید کرد: به خاطر همین بی هویتی است که جوان به سمت اعتیاد می‌رود.
فرماندار گناباد گفت: توجه به هستی شناسی به انسان جهت می‌دهد، علم به انسان سرعت و ایمان به او جهت می‌دهد تا درست حرکت کند.
صفایی بیان داشت: در دوران استعمار کسانی که ضریب هوشی بالایی داشتند تن به برده داری نمی‌دادند و فرار می‌کردند، عمدتا برده‌ها را از آفریقا می‌بردند بنابراین می‌گفتند ما در کشورهای مستعمره غربال‌گیری داشته باشیم، در این غربا‌ل‌گیری هوشمندان فرار نمی‌کنند بلکه داوطلبان برای جهان سرمایه‌داری کار می‌کنند.
وی اظهار داشت: آموزش عالی هم اکنون در دسترس اکثر جوانان ما قرار دارد و این در حالی است که یک تفاوت آموزش عالی امروز با دیروز دارد.
صفایی افزود: در قدیم در کل کشور 150 هزار دانشجو در کل دانشگاه‌ها وجود داشت اما امروزه این تعداد به چند میلیون رسیده است و حدودا 20 برابر شده است.
وی تصریح کرد: در گذشته دانشجوی درس خوانده مشکلی برای کار نداشت، امروز باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درس خواند و ادامه داد و با یک همت بلند شروع به کار کرد.
صفایی گفت: اگر به اندازه مدرکی که گرفتید توانمندی آن را هم داشته باشید دیگر مشکلی برای کار نخواهید داشت.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول