اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه لرستان:

رهبری ایران اسلامی در کانون توجهات جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه لرستان گفت: رهبری ایران اسلامی در کانون توجهات جهان اسلام است.

رهبری ایران اسلامی در کانون توجهات جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حسن زمانیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه لرستان با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه اسلامی افزود: اگر فرهنگ ناب و اصیل اسلامی در کنار علم نباشد راه به جایی نمی‌برد، در جهان شاهدیم که علم به تنهایی گرهی از مشکلات جهان امروزی باز نکرده است.
رئیس دانشگاه لرستان هنر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را توأم ساختن علم با دین‌داری دانست و اضافه کرد: در جهان همه ساله میلیون‌ها انسان به صف تحصیل کنندگان و فارغ‌التحصیلان می‌پیوندند ولی شاهدیم که این تحصیلات با معنویت توأم نبوده و مشکلات بشر امروزی را نمی‌تواند برطرف کند.
زمانیان با اشاره به اینکه رهبری ایران اسلامی در کانون توجهات جهان اسلام است تاکید کرد: اخباری مبنی بر مقلد شدن مسلمانان جهان به رهبر معظم انقلاب می‌شنویم که نقش توسعه فرهنگ ایران اسلامی را در سراسر جهان اسلام در بر دارد و این مایه مباهات است.
وی یکی از کارکردهای امور فرهنگی را تربیت نیرویی ولایی برای آینده نظام اسلامی ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: اگر این مسئله اتفاق بیفتد کارکرد خود و رسالت فرهنگ را به نحو احسن انجام داده‌ایم.
در ادامه این مراسم حامین احمدی به عنوان مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه لرستان معرفی شد و از خدمات علی نوری تقدیر شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول