اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خواستار شد؛

تشکیل کمیته‌های اجرایی مبارزه با قاچاق

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان خواستار تشکیل کمیته‌های اجرایی در ذیل کمیسیون مبارزه با قاچاق شد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با قاچاق باید استفاده کرد.

تشکیل کمیته‌های اجرایی مبارزه با قاچاق
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در حاشیه نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: لازمه رشد واحدهای تولیدی و صنعتی داخلی در گرو مبارزه با قاچاق است.
وی افزود: اراده و هماهنگی در مسیر مبارزه با قاچاق کالا اگر صورت گیرد و همه به خوبی به وظیفه خود عمل کنند این معضل برطرف و قاچاق به کلی محو می‌شود.
استاندار هرمزگان افزود: ساماندهی شناورهای بدون مجوز، پیگیری برای کاهش تعرفه‌های بالای گمرکی و یکپارچگی تعرفه‌های سوخت گازوئیل از راهکارهایی است که به‌عنوان یک برنامه پیشگیرانه از انجام قاچاق باید در دستور کار جدی کمیسیون قرار گیرد.

*تشکیل کمیته‌های اجرایی مبارزه با قاچاق
عزیزی تشکیل کمیته‌های اجرایی در ذیل کمیسیون مبارزه با قاچاق را خواستار و اضافه کرد: کمیسیون تصمیم گیرنده و کمیته‌های ذیل به‌صورت تخصصی باید اجرا کننده باشند و در جلسات آتی روی چگونگی اجرایی کردن مصوبات بحث می‌شود تا امور به کمیته‌های مربوطه واگذار شود.

*جامعیت قوانین مقابله با قاچاق
وی به مصوبات هیئت وزیران در خصوص مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: برای همه موضوعات و جنبه‌های قاچاق در هیئت وزیران تصمیم و مصوبه وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد تا در اجرا به مشکلات قانونی برنخورد.

*ورود کالای قاچاق به استان هزینه‌های مقابله را ارتقا می‌دهد
این مسئول بر کنترل قاچاق قبل از ورود به شهرهای استان تاکید و اظهار داشت: جلوگیری از ورود محموله‌های قاچاق از دریا به خشکی به‌صورت هماهنگ با همکاری تمامی ارگان‌های نظامی راه حل ابتدایی کنترل معضل قاچاق در استان است.
وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم محموله‌های قاچاق وارد خشکی و شهرها شود و بعد با صرف هزینه‌های بیشتر و انجام عملیات‌های مختلف امنیتی، اطلاعاتی و تعقیب و گریز به دنبال کنترل باشیم.
عزیزی بر به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با قاچاق تاکید کرد و گفت: نیروهای نظامی که در دریا مسئولیتی ندارند نیز باید به نوعی در جلوگیری ورود قاچاق از دریا با دیگر ارگان‌های متولی همکاری و حتی از ظرفیت‌های ارتش و سپاه هم می‌توان استفاده کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول