اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

صدرنشینی فوتبال قائمشهر در مازندران ادامه دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی تیم طپش قائمشهر در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.

صدرنشینی فوتبال قائمشهر در مازندران ادامه دارد
محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: هفته بیستم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان دیروز با انجام شش دیدار برگزار شد که در این شش بازی 22 گل در برداشت.
وی بیان داشت: در هر شش مسابقه این هفته یکی از تیم‌ها در مقابل حریف به برتری دست یافت.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم صدرنشین طپش قائمشهر موفق شد در برابر مهمان خود شهدای لله‌مرز به برتری سه بر یک دست یابد و همچنان با 39 امتیاز صدرنشین است.
این مسئول خاطرنشان کرد: تیم بسیج لمراسک گلوگاه نیز در برابر مهمان خود استقلال طبقده به برتری سه بر یک دست یافت و ناب استیل سلمانشهر با دو گل از سد بیسکویت فرخنده چمستان گذشت.
خلردی درباره نتایج دیگر مسابقات ادامه داد: شهدای لاویچ دو بر یک در برابر آزمایش قائمشهر پیروز شد و گرجی جوان بهشهر نیز با سه گل میزبان خود دریای زاغمرز را برد.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران همچنین از پیروزی پرگل تیم پدیده شمال ساری در برابر میزبان خود چالاک آمل خبر داد و افزود: تیم پدیده شمال ساری موفق شد در دیداری پرگل چهار بر دو میزبان خود چالاک آمل را شکست دهد.
وی عنوان کرد: تیم پدیده شمال ساری در حال حاضر در شش بازی پیاپی در برابر حریفان پیروز می‌شود و با صعود به رده چهارم جدول یکی از مدعیان لیگ لقب گرفت.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال استان تیم شورای اسلامی عربخیل استراحت داشت.
این مسئول درباره جدول رده‌بندی این مسابقات تا پایان هفته بیستم متذکر شد: تیم طپش قائمشهر با 39 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بسیج لمراسک گلوگاه و ناب استیل سلمانشهر به ترتیب با 36 و 33 امتیاز دوم و سوم هستند.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان اذعان داشت: هفته بیست و یکم این مسابقات در روز پنجشنبه 28 مهراز ساعت 14 و 30 دقیقه با انجام شش بازی پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول