اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بروجردی در تذکر شفاهی:

وزیر آموزش و پرورش در صیانت از حقوق مردم محکم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید در صیانت از حقوق مردم پابرجا باشد، گفت: حاجیبابایی اجازه تضییع حقوق مردم را ندهد.

وزیر آموزش و پرورش در صیانت از حقوق مردم محکم باشد
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه طی تذکری با استناد به بند 11ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: تذکر بنده در رابطه با وضعیت آموزش و پرورش در شهرستان بروجرد است؛ فشارهای پیدا و پنهانی را به آقای وزیر وارد می‌کنند تا تغییراتی در آموزش و پرورش این شهر انجام دهد.

وی افزود: چند ماه پیش این موضوع مطرح شد و ما از معاونت پارلمانی وزارتخانه خواستیم، تیمی را بفرستد تا اگر ضعفی مشاهده می‌شود، آن را بررسی و تغییر لازم را انجام دهند.

بروجردی گفت: تیم فرستاده شده بررسی‌های خود را انجام داد ولی مشکلی در کار وجود نداشت، بر این اساس درخواست ما از وزیر مقتدری مثل آقای حاجی بابایی که سال‌ها در مجلس هم حضور داشت، این است که اجازه ندهند حقوق مردم و امانت‌های آنان یعنی فرزندانش تضییع شود.

این نماینده  ادامه داد: 2 سال قبل هم در یکی از بخش‌های استان لرستان که وضعیت مشابهی وجود داشت با همین فشارها، رئیس آموزش و پرورش را عوض کردند و نتیجه این شد که این بخش از رتبه اول به رتبه آخر سقوط آزاد کرد که ضرر این مسئله متوجه فرزندان مردم خواهد بود.

وی در پایان از وزیر آموزش و پرورش خواست که در رابطه با صیانت از حقوق مردم و دانش‌آموز پابرجا و محکم باشد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول