اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد:

تولید 2300 دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی به مناسبت هفته ناجا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: 950 دقیقه برنامه تلویزیونی و هزار و 368 دقیقه برنامه رادیویی در هفته ناجا در این استان تهیه و پخش شد.

تولید 2300 دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی به مناسبت هفته ناجا
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار رضا محمدی‌یگانه شنبه شب در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری صمیمانه رسانه‌های گروهی در هفته نیروی انتظامی، نقش اطلاع رسانی صحیح و مطلوب را در برقراری نظم و امنیت اجتماعی بسیار مهم و لازم برشمرد. 
وی گفت: اطلاع رسانی صحیح و مناسب اخبار عملکرد پلیس از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که در برقراری نظم و امنیت در یک جامعه و ایجاد فضای امن و آرام نقش بسزایی دارد.
فرمانده انتظامی بوشهر افزود: همه ما می‌دانیم و آگاهیم که هیچگاه پلیس نمی‌تواند به تنهایی نظم و احساس امنیت را در یک جامعه ایجاد کند، بنابراین اقدامات فرهنگی از جمله اطلاع رسانی مطلوب نیز باید در کنار فعالیت‌های پلیس قرار گیرد.
وی تصریح کرد: ایجاد امنیت مطلوب در یک جامعه، همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌ها را می‌طلبد اما اصحاب رسانه‌ها مهم‌ترین نقش را در رسیدن به این هدف ایفا می‌کنند.
این مقام انتظامی، اظهار داشت: کاری که رسانه‌های گروهی با انعکاس اخبار انتظامی و موفقیت‌های پلیس انجام می‌دهند، بسیار به ما کمک می‌کند تا خلاهایی را که در اثر انجام جرم در ذهن مردم ایجاد می‌شود، جبران کنیم و شهروندان با خواندن آنها احساس امنیت بیشتری کنند.
محمدی‌یگانه با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سال جاری تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر، تمام رسانه‌های جمعی و ملی استان دلسوزانه در انعکاس اخبار و عملکرد پلیس تلاش کردند، به طوری که حدودا 950 دقیقه برنامه تلویزیونی و یک‌هزار و 368 دقیقه برنامه رادیویی پخش و بیش از 360 عنوان خبر در مطبوعات محلی و سراسری در این هفته منتشر شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش رسانه‌های گروهی در ایجاد فضای امن و آرام جامعه، از آنان خواست همچنان این ارتباط صمیمانه و تنگاتنگ در راستای رسیدن به یک جامعه کاملا آرام ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول