اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تحقق 74 درصدی تعهد اشتغال در چهارمحال‌و‌بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماه نخست سال‌ جاری 73.9 درصد از تعهدات اشتغالزایی دستگاه‌های اجرایی این استان محقق شده است.

تحقق 74 درصدی تعهد اشتغال در چهارمحال‌و‌بختیاری
پرویز سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ملاک سنجش تحقق تعهد اشتغالزایی این استان ثبت آمار اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد است.
وی افزود: تحقق تعهد اشتغال در این استان بیش از آمار ثبت شده است که تاکنون این آمار در سامانه رصد ثبت نشده است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ثبت این آمار اقدام کنند.
سلطانی خواستار ثبت آمار اشتغال این استان در سامانه رصد شد و گفت: با مقایسه آمار ثبت شده از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌‌های هفت‎گانه شهرستان فارسان به تعهدات اشتغالزایی خود عمل کرده است، این شهرستان 98.4 درصد از تعهدات شش ماه نخست خود را عملی کرده است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان تحقق تعهدات اشتغال شهرستان بروجن، افزود: شهرستان بروجن 91 درصد، شهرستان اردل 74.9 درصد، شهرستان لردگان 77 درصد، شهرستان شهرکرد 67.3 درصد از تعهدات اشتغال شش ماه نخست سال جاری خود را محقق کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ کوهرنگ 33 درصد و در شهرستان کیار 35 درصد از تعهدات شش ماه نخست خود را عملیاتی شده است.
سلطانی تاکید کرد: با توجه به ضرورت تحقق تعهدات اشتغال این استان تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ثبت آمار اشتغالزایی دستگاه متبوع خود با برنامه‌ریزی مناسب و سرعت عمل بیشتر در مسیر عملیاتی شدن تعهدات اشتغال شهرستان خود حرکت کنند.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تنها 73.9 درصد از تعهدات اشتغال شش ماه نخست سال جاری در چهارمحال و بختیاری محقق شده است، گفت: عملیاتی نشدن تعهدات شهرستان‌های کیار و کوهرنگ تاثیر چشمگیری در این آمار داشته است.
وی در ادامه با اشاره به عدم ثبت آمار اشتغالزایی دستگاه‌ها در سامانه رصد تاکید کرد: دستگاه‌ها باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای ثبت میزان اشتغال ایجاد شده دستگاه متبوع در سامانه رصد انجام دهند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول