اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری؛

کیف و کتاب دانش‌آموزان اصفهان الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری بیش از 100هزار دانش‌آموز اصفهانی زیر پوشش طرح کیف و کتاب الکترونیک قرار می‌گیرند.

کیف و کتاب دانش‌آموزان اصفهان الکترونیکی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید عاملیان پیش‌ازظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه در مسیر هوشمند‌سازی مدارس اظهار داشت: نظام آموزشی کشور با حرکت در مسیر هوشمند‌سازی مدارس متحول می‌شود و تمام مدارس باید به سیستم‌های نوین آموزشی مجهز شوند.
وی به متحول شدن سیستم آموزشی کشور اشاره کرد و افزود: دنیای امروز به سوی عصر هوشمندی حرکت می‌کند و حرکت به سوی استفاده از ابزار‌های نوین و روز دنیا از مهمترین نیاز‌های جامعه امروز محسوب می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی ویژه در سطح استان تصریح کرد: مسئولان باید از ظرفیت‌های موجود در استان در راستای این موضوع استفاده کنند و نظام آموزشی اصفهان از امکانات و توانمندی‌های بسیاری به منظور حرکت به سوی فناوری‌های نوین برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش اصفهان نباید از غافله پیشرفت و استفاده از ابزار‌های نوین آموزشی عقب بماند، اضافه کرد: مردم اصفهان همواره به موضوعات جدید و روز دنیا علاقه‌مند هستند و به هوشمند‌سازی مدارس به صورت ویژه و مثبت نگاه می‌کنند.
عاملیان به اجرای طرح کیف و کتاب الکترونیکی در مدارس اصفهان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری بیش از 100هزار دانش‌آموز اصفهانی زیر پوشش طرح کیف و کتاب الکترونیک قرار می‌گیرند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تمام ادارات و سازمان‌های اجرایی موجود در سطح استان در راستای الکترونیکی شدن مدارس با مسئولان آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به اقدامات صورت گرفته در استان در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: مدارس و ادارات اصفهان در راستای اجرای این طرح منتظر حمایت‌های مسئولان کشوری نمانده‌اند و با یک برنامه‌ریزی مناسب به منظور الکترونیکی شدن مدارس گام برداشته‌اند.
وی با اشاره به اجرای برنامه راهبردی پنج ساله در سطح استان گفت: از سال گذشته این برنامه به منظور ترویج فناوری‌های نوین در نظام آموزشی اصفهان آغاز شده و مسئولان اصفهانی به منظور تجهیز مدارس به سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، آموزش معلمان و تولید محتوای الکترونیکی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.
عاملیان به برگزاری جشنواره‌های مختلف در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: در سطح استان بیش از چند نمایشگاه در زمینه تولید محتوای الکترونیکی برگزار شده و نخستین نمایشگاه برگزار شده در این زمینه مربوط به اصفهان است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 20درصد از مدارس استان برای الکترونیکی و نیمه الکترونیکی شدن آماده هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به ضرورت هوشمند‌سازی تمام مدارس موجود در سطح کشور اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح در یک‌‌هزار مدرسه دیگر استان از مهمترین برنامه‌های نظام آموزشی اصفهان محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول