اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال گیتی‌پسند:

قدرتمندتر وارد مسابقات والیبال می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال با قدرت تمام و بدون هیچ بازیکن مصدومی وارد مسابقات می‌شویم.

قدرتمندتر وارد مسابقات والیبال می‌شویم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امین کریمیان صبح امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال به مصاف تیم پیشگامان کویر یزد می‌رویم که این دیدار چهارشنبه این هفته ساعت 17 در سالن مخابرات برگزار می‌شود، دیدارهای دوستانه اخیر نشان داده تمام تیم‌ها غیرقابل پیش‌بینی هستند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.
وی با بیان اینکه در لیگ امسال شاهد رقابت ماراتن گونه‌ای هستیم، افزود: تیم‌هایی موفق می‌شوند که با یاران تأثیرگذار بیشتر و برنامه بهتر وارد مسابقات شوند، البته همت و تلاش دسته‌جمعی نیز کمک شایانی به موفقیت یک تیم می‌کند.
سرپرست تیم والیبال گیتی پسند درباره میزان آمادگی تیم والیبال گیتی پسند در آستانه آغاز بازی‌ها گفت: تیم گیتی‌پسند شرایط خوبی دارد اما به منظور دیر اضافه شدن بازیکنان ملی پوشمان نباید انتظار داشته باشیم که با آمادگی کامل وارد مسابقات شود، تنها بازیکن مصدوم تیم مجتبی شبان است که تا آغاز بازی‌ها به آمادگی لازم دست پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه فرامرز ظریف و قاسم کارخانه بازیکنان سهمیه امید و جوانان گیتی‌پسند در تیم ملی دانش‌آموزی حضور دارند، افزود: این دو بازیکن به دو هفته ابتدایی لیگ نخواهند رسید و بازیکنان دیگری جای آنان را پر می‌کنند.
کریمیان با اشاره به بازی‌های دوستانه اخیر در شهرهای مختلف کشور افزود: تمام این دیدارها را زیر نظر داریم و از نتایج آن مطلع هستیم، نکته قابل توجه اینکه تیم‌های مدعی لیگ بدون قاطعیت کامل به پیروزی دست پیدا کرده‌اند یا حتی بازی‌های خود را واگذار کرده‌اند، با این اوصاف باید گفت تیم گیتی‌پسند برای کسب موفقیت کار بسیار سختی در پیش دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول