اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان خبر داد:

استخدام 25 نیروی متخصص در کتابخانه‌های عمومی کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از استخدام 25 نیروی متخصص در کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.

استخدام 25 نیروی متخصص در کتابخانه‌های عمومی کردستان
عطاءالله رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با استخدام این تعداد نیروی متخصص بخشی از نیازهای کتابخانه‌های عمومی کردستان از لحاظ کمبود نیرو برطرف می‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس مجوز نهاد کتابخانه‌های عمومی، استان کردستان سهمیه استخدام 25 نیروی متخصص بومی را دارد که از این تعداد 21 نفر کتابدار و چهار نفر بقیه نیز کارشناس آمار، برنامه‌ریزی، منابع و مشارکت‌ها هستند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با قدردانی از حمایت‌های استاندار کردستان در این زمینه، افزود: استخدام نیروهای بومی اولویت اصلی کتابخانه‌های عمومی است و قبول‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت و پس از طی مراحل گزینش نیروهای مورد نیاز دعوت به همکاری می‌شوند.
وی بیان کرد: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته‌های کتابداری، علوم کتابداری و اطلاع رسانی، ‌الهیات و معارف اسلامی، ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امور فرهنگی، برنامه‌ریزی امور فرهنگی و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی از شرایط نیروهای متقاضی برای رشته کتابداری است.
وی ادامه داد: برای رشته شغلی کارشناس آمار نیز دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته‌های آمار و آمار کاربردی و همچنین داشتن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته‌های مدیریت دولتی، مهندسی صنایع با گرایش برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها از شرایط رشته شغلی کارشناس برنامه‌ریزی است.
رستگار تصریح کرد: همچنین افرادی که دارای دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته‌های اقتصاد، مدیریت دولتی با گرایش‌های مدیریت مالی و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و رشته‌های ارتباطات، روابط عمومی، برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها و آمار و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی هستند، می‌توانند برای رشته شغلی کارشناس مشارکت‌ها در آزمون شرکت کنند.
وی بیان کرد: ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ بیستم تا سی‌ام مهر ماه جاری از طریق سامانه اینترنتی ثبت‌نام به آدرس http://www.iranpl.ir انجام می‌پذیرد و تاریخ مذکور تمدید نمی‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زمان برگزاری آزمون نیز آبان ماه اعلام شده است.
انتهای پیام؛/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول