اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد:

اختصاص 500 میلیون تومان برای کاهش حوادث در مراتع اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استانداری اصفهان با اختصاص 500 میلیون تومان برای تجهیز مراتع و عرصه‌های طبیعی در راستای کاهش حوادث و آتش‌سوزی‌ها اقدام کرده است.

اختصاص 500 میلیون تومان برای کاهش حوادث در مراتع اصفهان
منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌ها و اهداف ستاد بحران منابع طبیعی استان اظهار داشت: اجرای طرح‌های پیشگیری از سیل و خشکسالی در مراتع استان از مهمترین برنامه‌های اجرایی این ستاد است.
وی به اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی در اصفهان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری این طرح‌ها به صورت ویژه در مراتع و عرصه‌های طبیعی استان اجرا شده و اجرای مناسب آنها از نتایج حاصل از پیشرفت بیابان در سطح استان جلوگیری می‌کند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ضرورت حفظ سرمایه‌های ملی کشور تصریح کرد: مراتع و عرصه‌های طبیعی موجود در استان از سرمایه‌های ملی ایران اسلامی محسوب می‌شوند و حفظ و حراست از این عرصه‌ها به مشارکت و همراهی تمام مردم نیاز دارد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر و با تشکیل ستاد بحران در منابع طبیعی، مسئولان اصفهانی از پیشرفت بیابان در مناطق کویری موجود در استان جلوگیری می‌کنند.
شیشه‌فروش به ضرورت پیشگیری از آتش‌سوزی در مراتع موجود در استان اشاره کرد و گفت: وضعیت آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی باید کنترل شود و با توجه به اقدامات صورت گرفته در استان آتش‌سوزی در مراتع و منابع ملی موجود در اصفهان به میزان بسیاری کاهش یافته است.
وی با اشاره به حمایت استانداری اصفهان از اجرای این طرح‌ها در منابع طبیعی تاکید کرد: استانداری اصفهان با اختصاص 500 میلیون تومان برای تجهیز مراتع و عرصه‌های طبیعی در راستای کاهش حوادث و آتش‌سوزی‌ها در این مناطق از این طرح‌ها حمایت می‌کند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر در تمام دستگاه‌های اجرایی استان کارگروه مدیریت بحران وجود دارد و پیشرفت‌های مناسبی در استان در این زمینه حاصل شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول