اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار داماش گیلان و فولاد خوزستان؛

از پیراهن متفاوت بازیکن داماش تا شکستن قوانین رسانه‌ای لیگ برتر!

خبرگزاری فارس: تفاوت در پیراهن ورزشی یکی از بازیکنان داماش و شکستن قوانین رسانه‌ای لیگ برتر با حضور غیرقانونی تهیه کننده یکی از برنامه‌های ورزشی سیما در جایگاه خبرنگاران از جمله حواشی دیدار داماش گیلان و فولاد خوزستان بود.

از پیراهن متفاوت بازیکن داماش تا شکستن قوانین رسانه‌ای لیگ برتر!
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم‌های داماش گیلان و فولاد خوزستان عصر روز گذشته در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید عضدی رشت و با حضور هشت‌هزار تماشاگر زیر بارش باران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به نفع داماش به پایان رسید.
از برخی حواشی این دیدار می‌توان به این نکات اشاره کرد:  
- سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان تماشاگر ویژه این دیدار بود و بیش از 30 نفر از مهمانان هیئت فوتبال گیلان نیز در جایگاه ویژه، شاهد این دیدار بودند. 

- خبرنگار شبکه ماهواره‌ای و عربی الکاس نیز برخلاف قوانین رسانه‌ای لیگ برتر در جایگاه ویژه مهمانان و مسئولان حضور داشت.
 
- علی احمدی‌سراوانی مدیر رسانه‌ای داماش گیلان روی نیمکت داماش نشسته بود و در بین دو نیمه این دیدار جویای حال خبرنگاران شد.
 
- پیراهن ورزشی میلاد زنیدپور بازیکن شماره هفت داماش گیلان با دیگر بازیکنان این تیم متفاوت بود.
 
- مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و مدافع تیم داماش، قبل از آغاز این دیدار با حضور در نیمکت فولاد خوزستان از مجید جلالی مربی این تیم رخصت خواست.
 
- ورود غیرقانونی وحید هادی‌زاده تهیه‌کننده و دو نفر از عوامل سیمای مرکز گیلان و درگیری وی با یک خبرنگار، سبب شد خبرنگاران در اعتراض به این حرکت دقایقی جایگاه خبرنگاران را ترک کنند که با وساطت پیشکسوتان فوتبال گیلان تعدادی از خبرنگاران به جایگاه برگشتند و عده‌ای هم ورزشگاه را ترک کردند.
 
- قرار گرفتن یکی از آنتن‌های برنامه زنده ورزشی سیمای شبکه باران در جایگاه خبرنگاران که برخلاف قوانین رسانه‌ای لیگ برتر بود موجب اعتراض خبرنگاران شد که رئیس هیئت فوتبال گیلان با حضور در این جایگاه و در اقدامی عجیب، محل قرار گرفتن صندلی‌های خبرنگاران را تغییر داد.
 
- در این هنگام وحید هادی‌زاده تهیه کننده سیمای مرکز گیلان و دو نفر از همراهانش که جلیقه سیمای شبکه باران را بر تن داشتند با فریاد برسر خبرنگاران به این قشر زحمتکش توهین کردند.
 
- دوربین برنامه ورزشی 90 در این صحنه غایب بود و پس از مراجعه خبرنگاران به خبرنگار این برنامه پربیننده، در اقدامی عجیب خبرنگار 90 حاضر به مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها نشد و دلیل این اقدام را همکاری با وحید هادی‌زاده در برنامه‌های ورزشی اعلام کرد.    
 
- مظفری‌زاده داور این دیدار به جهانگیر عسگری، رضا مهدوی از داماش گیلان و حکیم نصاری از فولاد کارت زرد نشان داد و محمد غلامی مهاجم داماش را با کارت زرد دوم در دقایق پایانی این دیدار اخراج کرد.
 
-بیش از 30 خبرنگار، عکاس و تصویربردار با حضور در ورزشگاه شهید عضدی رشت پوشش رسانه‌ای این دیدار را بر ‌عهده داشتند.
 
-علیرضا نظیف‌کار در دقایق هفت و 57 و رضا چاوشی در دقیقه 75 گل‌های داماش را به ثمر رساندند و حکیم نصاری و مدافع داماش برای فولاد خوزستان گلزنی کردند.
 
-برخلاف تبلیغات مسئولان هیئت فوتبال گیلان در باره انجام برنامه‌های فرهنگی برای تماشاگران، شاهد به کار بردن الفاظ نامناسب یا فرامنشوری! تعداد زیادی از تماشاگران به داور و برخی بازیکنان تیم مهمان بودیم.
 
-با تلاش مجتبی پوربخش مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال گیلان از ورود غیر خبرنگاران به جایگاه ویژه خبرنگاران جلوگیری شد.
 
-کارت‌های شناسایی ویژه لیگ برتر نیز قبل از این دیدار توسط روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان توزیع شده بود و همه خبرنگاران و عکاسان ورزشی دارای کارت بودند.
انتهای پیام/و۱۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول