اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان خبر داد:

غیبت 4 بازیکن فولاد در مقابل داماش

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در مقابل داماش گیلان، کریم شاهوردی، فرید طالقانی، امید خورج و کاوه رضایی به دلیل مصدومیت غایب هستند.

غیبت 4 بازیکن فولاد در مقابل داماش
 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران قبل از دیدار داماش گیلان و فولاد خوزستان اظهار داشت: تجربه تمرین در زمین چمن مصنوعی را نداریم و بازی روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی رشت کار را برای تیم ما سخت می‌کند.
وی با بیان اینکه تنها فرصت یک جلسه تمرین در ورزشگاه شهید عضدی رشت را داریم، افزود: باید تلاش کنیم در یک دیدار هوشمندانه از داماش امتیاز بگیریم.
سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به تقویت خط دفاعی فولاد نسبت به هفته‌های نخست لیگ برتر ادامه داد: در سه بازی اخیر فولاد تنها یک گل دریافت کرده که این نشان از ترمیم خط دفاعی تیم است.
وی با بیان اینکه نیازمند افزایش تعداد گل‌های زده و تبدیل موقعیت‌ها به گل در خط حمله هستیم تصریح کرد: روی خط حمله کار می‌کنیم تا مشکل این خط نیز به حداقل برسد.
این سرمربی از روند رو به رشد فولاد در هفته‌های گذشته خبر داد و افزود: گواه پیشرفت فولاد خوزستان سه بازی اخیر این تیم است که در این تعداد بازی تنها یک گل دریافت کرده است.
وی تاکید کرد: فولاد خوزستان با سرعت در راه پیشرفت در حال تلاش است و در این‌باره سرعت زیادی دارد و در هفته‌های آینده شاهد شکوفایی این تیم هستیم.
جلالی با اشاره به نگرانی فولادی‌ها از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه خانگی داماش گیلان گفت: بازیکنان ما آماده و با اراده هستند و روند رو به رشدی را طی می کنند.
وی با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی سخت تلاش می‌کنند تا تیم فولاد به پیروزی و جایگاه اصلی خود برسد، اذعان داشت: فولاد خوزستان تیم خوبی است و هر روز بهتر می‌شود.
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فولاد خوزستان در هفته دهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور عصر روز جمعه 22 مهر جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول