اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران:

کارآفرین می‌تواند سیستم جدیدی در صنعت ایجاد کند

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس اتاق ایران در امور زنان کارآفرین و عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران گفت: کارآفرین می‌تواند با ارائه کالا و خدمات نوین، سیستم جدیدی در صنعت ایجاد کند.

کارآفرین می‌تواند سیستم جدیدی در صنعت ایجاد کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیده‌فاطمه مقیمی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان گلستان اظهار داشت: همه جوامع در تمام کسب و کارها با ایجاد خلاقیت و نوآوری به شکوفایی و جهش اقتصادی دست می‌یابند.
وی با تاکید بر اینکه فعالان عرصه اقتصادی باید در خدمات شان، نوآوری را سرلوحه قرار دهند، خاطرنشان کرد: اگر با سبک قدیم روند تولید را بپیمایید پیشرفتی در این مسیر عایدتان نخواهید شد، از این رو باید با مقتضیات زمان پیشرفت و بازار جدیدی ایجاد کرد.
مشاور رئیس اتاق ایران در امور زنان کارآفرین و عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی قلمداد کرد و افزود: نیروی انسانی به عنوان یک موتور محرکه می‌تواند با خلاقیت و نواندیشی دست به فعالیت‌هایی بزند که چرخه اقتصادی جامعه را پویا و فعال کند.
مقیمی با بیان اینکه همواره توسعه اشتغال با مباحث مختلفی مطرح می‌شود بر این نکته تاکید کرد و گفت: برخی صادرات را مبنای توسعه اقتصاد یک کشور عنوان می‌کنند و عده‌ای توحید را محور توسعه و شکوفایی اقتصاد می‌دانند که در موارد گوناگون به عنوان منشا اصلی و باروری اقتصادی از آن یاد می‌شود.
مشاور رئیس اتاق ایران در امور زنان کارآفرین و عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران یادآور شد: کارآفرینی یک فرآیند است که نمی‌توان آن را در یک مقطع خاص بررسی کرد بنابراین ارتباطات و روابط بین اجزای اصلی این فرآیند را باید بهتر شناخت و با منابع و فرصت‌ها ارتباط ایجاد کرد.
مقیمی تصریح کرد: هر انسانی زمینه کارآفرین شدن را دارد اما باید به این نتیجه برسد که با کدام مقوله کسب و کار می‌تواند خواسته خود را عجین کند و عواملی چون خودباوری، ریسک‌پذیری، خلاقیت، از هیچ به همه چیز رسیدن، آینده‌نگری، هدایت و رهبری و میل به نتیجه داشتن را در خود پرورش دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول