اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله معصومی:

شخصیت رهبر معظم انقلاب پسندیده حضرت امام (ره) بوده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شخصیت رهبر معظم انقلاب پسندیده حضرت امام بوده‌اند، گفت: این شخصیت ذره‌ای از خدا جدا نشده و این اثبات شده است.

شخصیت رهبر معظم انقلاب پسندیده حضرت امام (ره) بوده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله علی‌اصغر معصومی ظهر امروز در مراسم پایانی جامعه جوانان متحد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: در هر جا باید هدف ما اسلام باشد و اگر می‌خواهیم به کسی رای بدهیم اول باید ببینیم دلش با خداست یا نه و کار را برای خدا انجام می‌دهد.
وی با اشاره به این نکته که باید در کار اخلاص داشته باشید، افزود: اگر می‌‌خواهید در کار خلوص داشته باشد آنی از خط اسلام منحرف نباید شد بیدار باشد فتنه‌ها را خنثی کنید چرا که دشمن از طریق جنگ نرم وارد می‌شود ما باید خودمان را فدای ملت کنیم و البته باید یادمان باشد که انسان‌های خوب و پاک را به مجلس بفرستیم.
آیت‌الله معصومی با اشاره به اینکه شخصیت رهبر معظم انقلاب پسندیده حضرت امام بوده‌اند، تصریح کرد: این شخصیت ذره‌ای از خدا جدا نشده و این اثبات شده است و مردم را به خدا، عترت و قرآن دعوت می‌کند و هدف وی مردم سالاری است یعنی اینکه اصل مردم است ریشه مردم است.
در ادامه، عفت شریعتی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اول انقلاب تشکل‌ها و احزاب ما فراز و فرود داشته اند ولی سیر تکاملی خود را ادامه داده‌اند، اظهار داشت: ما احزاب قوی داریم مانند حزب موتلفه اما تشکلی برای جوانان و ویژه آنان نداشته‌ایم و همیشه در تشکل‌ها و احزاب شاخه‌ای ویژه به جوانان بود و با توجه به جوان بودن کشور ما نیاز به آن می‌رفت که جوانان تشکلی مستقل داشته باشند.
شریعتی به بیداری اسلامی و حضور ملت‌ها مسلمان برای احقاق حق خود اشاره و تصریح کرد: در این بیداری جوانان نقش سرنوشت ساز و تعیین کننده دارند و این دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و الگو برداری از جوانان این مرز و بوم است.
وی با اشاره به این نکته که نگاه کشورهای اسلامی به جوانان ایران است، افزود: جوانان اصولی و برومند جامعه جوانان ما بهترین الگو و آیینه تمام نمای حرکت بیداری اسلامی در زیر چتر ولایت هستند.
نماینده مردم مشهد اظهار داشت: همچنین جامعه جوانان متحد می‌توانند نقش تعیین‌کننده و سترگ در جهان و نیز در داخل کشور با احیای تفکر شیعی ایفا کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول