اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

پیوند اولیا و مربیان مانع از برنامه‌های انحرافی دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: پیوند اولیا و مربیان از اجرای برنامه‌های انحرافی دشمنان جلوگیری می‌کند، بنابر این ضروری است این پیوند، منسجم‌تر و قوی‌تر برقرار باشد.

پیوند اولیا و مربیان مانع از برنامه‌های انحرافی دشمنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناباد با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان اظهار داشت: هفته پیوند اولیا و مربیان بهترین فرصت برای فراهم‌کردن زمینه تحقق مشارکت در امر تربیت فرزندان است.
امام جمعه گناباد با بیان اینکه کانون امروز جنگ نرم دشمنان بی‌شک مدرسه است، گفت: خروجی آموزش و پرورش زمانی می‌تواند انسان‌های عالم، جامع‌پذیر، قانون‌گرا و دین باور باشد که این مشارکت دوسویه اولیا دانش‌آموز و مربیان برای مشارکت در امر تربیت فرزندان میسر شود.
وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تربیت فرزندان ارتباط و پیوند صمیمانه خانه و مدرس، پدران و مادران،دانش‌آموزان با معلمان و مربیان است که بسیاری این‌ها کم رنگ شده است.
امام جمعه گناباد با تاکید بر اینکه هفته پیوند اولیاء و مربیان نباید تنها به یک زنگ پیوند و برنامه‌های سطحی خلاصه شود، خاطرنشان کرد: باید در این هفته فضای رسانه‌ای را متوجه اولیا و مربیان کرده و با برنامه‌سازی مشترک با صدا و سیما از ظرفیت‌های این نهاد در راستای پویایی هر چه بیشتر این دو کانون ارزش آفرین و فرهنگ‌ساز خانه و مدرسه بهره برد.
صادقی به بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی نشأت گرفته از ایران روز بروز گسترده‌تر و عمیق‌تر شده و رژیم‌های وابسته به غرب را یکی پس از دیگری ساقط و یا متزلزل می‌کند از این رو آمریکایی‌ها را سراسیمه کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول