اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عسگراولادی ‌در نشست ‌با فعالان اقتصادی ‌گلستان:

عبور ایران از 5 بحران اقتصادی / ملت ایران همواره پیروز ابدی است

خبرگزاری فارس: دبیر اجلاس منطقه‌ای ICBC و رئیس اتاق مشترک ایران و چین با بیان اینکه ایران از پنج بحران مهم اقتصادی همچون‌ جنگ جهانی دوم، ملی شدن صنعت نفت، کودتای 28 مرداد‌ و ... با موفقیت عبور کرده است، گفت: ملت ایران همواره پیروز ابدی است.

عبور ایران از 5 بحران اقتصادی / ملت ایران همواره پیروز ابدی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله عسگراولادی صبح امروز در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان گلستان اظهار داشت: در مواجهه با مشکلات و بحران‌ها نباید نا امید شد و از ادامه کار و فعالیت اقتصادی بازماند چرا که این مشکلات هیچگاه ابدی نخواهند بود.
وی با بیان اینکه در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان تاکنون بحران‌های مختلفی رخ داده است، خاطرنشان کرد: در کشور شاهد پنج بحران مختلف بوده‌ام بحران‌هایی چون جنگ جهانی دوم، ملی شدن صنعت نفت، کودتای 28 مرداد، بحران سال 1341 و انقلاب اسلامی ایران که ابعاد مختلف همه این بحران‌ها را از نزدیک لمس کرده‌ام و به این نتیجه رسیده‌ام که ملت ایران همواره پیروز ابدی است.
عسگراولادی با بیان اینکه ملت ما از 2000 سال پیش، تولیدکننده و کارآفرین بوده است، یادآور شد: در تاریخ ایران می‌بینیم که در دوره هخامنشی زمان جنگ ایران و یونان یک میلیون سرباز به شمشیر احتیاج داشت که کشور ما به تولید این ابزار پرداخت لذا می‌بینیم کار‌آفرینی در ذات ملت ایران سابقه‌ای دیرینه دارد.
وی تصریح کرد: ما بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته ایم و نباید آنها را به فراموشی بسپاریم و اکنون که در بحران دیگری به سر می‌بریم به یاد داشته باشیم که هرگز نباید ناامید شد چرا که به سادگی می‌توان از این بحران‌ها عبور کرد و به موفقیت رسید.
دبیر اجلاس منطقه‌ای ICBC و رئیس اتاق ‌مشترک ایران و چین بیان داشت: تجارت از پنج کلمه مشتق شده است "ت" نشان از تجربه می‌باشد که از ممارست در یک کار به دست می‌آید و سطح کارهای اقتصادی است "ج" جرات و جسارت داشتن، "ا" اعتماد به نفس داشتن که یکی از اصول تجارت است، "ر" رافت و مهربانی با طرفین کار و همچنین "ت" توکل به خدا که می‌توان تقدیر خدا را جوری تنظیم کرد که به هدفمان دست یابیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول