اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مالک باشگاه شموشک نوشهر در گفت‌و‌گو با فارس:

ارائه فاکتور 32.5 میلیون تومانی خرید موز و آب معدنی؛ معلوم نیست اینجا چه خبر است

خبرگزاری فارس: مالک باشگاه شموشک نوشهر گفت: باید نسبت به شفاف‌سازیهای شموشک نوشهر شفاف‌سازی شود.

ارائه فاکتور 32.5 میلیون تومانی خرید موز و آب معدنی؛ معلوم نیست اینجا چه خبر است
سید جواد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر افزود: ما آمدیم تا در تیم فوتبال شموشک نوشهر سرمایه‌گذاری کنیم و بسیار به این تیم ریشه‌دار کشور علاقمندیم اما بدهی‌های درباره این تیم شفاف‌سازی صورت وجود ندارد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر تیم فوتبال شموشک نوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور بسیار خوب کار می‌کند و حسینی مدیرعامل این شموشک نیز یک تنه زحمات زیادی برای شموشک می‌کشد و فشارهای روحی زیادی را نیز ‌در این راه تحمل می‌کند.
طباطبایی ادامه داد: از 100  درصد سهام شموشک فقط 51 درصد را خریداری کردیم و تا حسینی مدیرعامل شموشک نیز در این تیم با مشارکت داشته باشد و در کنار تیم شموشک نوشهر باشد و از این لحاظ همه چیز در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون آنچه که شموشک نوشهر ‌را آزار می‌دهد عدم شفاف‌سازی بدهی‌های این تیم است و هر روز یک رقم جدید را به ما به عنوان بدهی شموشک نوشهر نشان می‌دهند و معلوم نیست کدام رقم بدهی شموشک نوشهر صحیح است.
مالک باشگاه شموشک نوشهر تصریح کرد: هر تیمی در کشور با مشکلات بدهی دست و پنجه نرم می‌کند و این به امری طبیعی تبدیل شده است اما رقم‌ها و میزان بدهی آن تیم‌ها شفاف و روشن است.
وی بیان داشت: در یکی از موارد فاکتوری را به نشان دادند در آن بدهی 30 میلیون تومانی بابت مصرف آب معدنی ذکر شده بود و یا در موردی دیگر فاکتور 2.5 میلیونی بابت مصرف دو تن موز را به ما دادند.
وی گفت: رحمان رضایی بازیکن سابق تیم فوتبال کشور که عضو هیئت مدیره شموشک نوشهر است نسبت به این موضوع حساس شد و با حساب و کتابی که انجام داد حاصل آن مصر‌ف 10 ‌هزار عدد موز در یک فصل بود.
وی اظهار داشت: مگر یک تیم فوتبال در طول یک سال چقدر مصرف موز یا آب معدنی دارد که این رقم‌ها را برایمان به‌ عنوان بدهی شموشک نوشهر می‌آورند.
طباطبایی گفت: خیلی علاقمندم در شموشک نوشهر بمانم و سرمایه‌گذاری کنم چون شموشک نوشهر تیم بسیار بزرگی است و مقام‌های محلی هم برای این تیم زحمات زیادی کشیدند و پای آن همچنان ایستادند و به موفقیت آن فکر می‌کنند.
وی تصریح کرد: یک تیم برای بازی در خارج از خانه خود هزینه‌های زیادی را بابت رفت و برگشت دارد و ما برای کاهش این هزینه یک دستگاه اتوبوس شخصی برای تیم فوتبال شموشک نوشهر خریداری کردیم تا این تیم با اتوبوس شخصی خود برای انجام بازی‌هایش در شهرهای دیگر از آن استفاده کند تا علاوه بر کاهش هزینه بقیه پولی که باید برای رفت و برگشت هزینه می‌شد را بین طلبکاران تقسیم کرد تا بدهی‌های شموشک تسویه شود ولی عدم شفافیت در میزان بدهی تیم فوتبال شموشک نوشهر اجازه این کار را به ما نمی‌دهد.
مالک باشگاه شموشک نوشهر در پاسخ به این سئوال که آیا شموشک را در نوشهر نگه خواهد داشت یا خیر، گفت: خاستگاه شموشک نوشهر شهر نوشهر است و همه کشور شموشک را با نام نوشهر می‌شناسند و نمی‌توان آن را از این شهر خارج کرد و به نام شهر دیگری ادامه حیات دهد بنابراین شموشک در نوشهر به کار خود ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول