اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

بستر لازم برای استقبال رهبری آماده شده است‌

خبرگزاری فارس: شهردار گیلانغرب در پیامی اعلام کرد: بستر لازم برای استقبال‌ با‌شکوه از قدوم مبارک ولی‌امر مسلمین جهان فراهم شده است.

بستر لازم برای استقبال رهبری آماده شده است‌
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کر‌مانشاه، مسعود بیگداشتیان در پیامی به مناسبت سفر مقا‌م معظم رهبری به شهرستان گیلانغرب اظهار داشته است: بی‌صبرانه منتظر بهره‌مندی از سرچشمه جو‌شان فضایل و عنایت معنوی رهبری به دومین شهر مقاوم کشور هستیم و به طور قطع این سفر موجب نزول نور و رحمت بی‌انتهای الهی بر منطقه به ‌ویژه مردم حماسه‌ساز کلهر خواهد بود.
وی در این پیام ادامه داد‌: شهرداری یکی از ادارات پیشتازی است که به محض اطلاع از سفر ولی‌امر مسلمین جهان به استان کرمانشاه و به طور اخص‌ شهر‌ستان گیلانغرب‌، در کم‌ترین زمان ممکن اقدام به آذین‌بندی و تجهیز مبلمان شهری‌، تنظیف خیا‌با‌ن‌ها و معابر سطح شهر کرده و چهره با نشاطی به این شهرستان بخشیده است.
بیگداشتیان در این پیام‌ اضافه کرد‌: شهرداری شهرستان گیلانغرب طی چند روز اخیر با به‌کار‌گیری 130 نفر از عوامل  خدماتی و 50 نفر از عوامل مردمی که به صورت‌ خود‌جوش پای کار آمده‌اند و همچنین بهره‌گیری از 50 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی و خدمات شهری و عمرانی شهرداری و دیگر امکانات موجود نسبت به آذین‌بندی شهر‌، نصب و هدایت پلا‌کاردها و بنرهای مردمی در نقاط مختلف شهر‌،‌ بستر لازم را برای استقبال  با‌شکوه از قدوم مبارک ولی امر مسلمین جهان فراهم کرده است.
وی در این پیام از دیگر اقدامات این اداره را آماده‌سازی جایگاه ویژه مراسم‌، مزار شهدا و همچنین یاد‌مان شهدای گمنام اعلام و خاطر‌نشان کرد: پارکینگ‌های مورد نیاز در مدخل‌های ورودی و خروجی شهر برای رفاه حال مشتاقان آقا به میزان مورد نیاز فراهم شده است.
شهردار گیلانغرب در این پیام‌ تصریح کرد‌: امیدواریم در سایه سفر مقام عظمای ولایت‌، بر‌کات معنوی و مادی این سفر شامل حال شهروندان‌ گیلانغرب‌ شود تا بتوانیم‌ به نحو مطلوب و بهینه مسیر رشد‌، عمران و آبادانی این منطقه را در کم‌ترین زمان ممکن طی کنیم. 
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول