اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت تکواندو سوادکوه:

سالن تخصصی تکواندو در سوادکوه تاسیس شود

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت تکواندو شهرستان سوادکوه با اشاره به وجود تکواندوکاران موفق در سوادکوه گفت: سالن تخصصی تکواندو در سوادکوه تاسیس شود.

سالن تخصصی تکواندو در سوادکوه تاسیس شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سعید قلی‌نژاد رئیس هئیت تکواندو شهرستان سوادکوه شامگاه پنجشنبه در جلسه هئیت‌های ورزشی شهرستان سوادکوه با فرماندار و رئیس تربیت‌بدنی سوادکوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به این مطلب که شهرستان سوادکوه دارای استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است، گفت: موفقیت‌های بین‌المللی سوادکوهی‌ها بیانگر وجود توانمندی‌های ورزشی در این شهرستان است.
رئیس هئیت تکواندو سوادکوه با انتقاد از کمبود امکانات ورزشی در سوادکوه افزود: وجود امکانات بیشتر ورزشی، موفقیت‌های ورزشی را نصیب شهرستان خواهد کرد.
وی با بیان این مطلب که اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی باید به‌صورت کارشناسی شده در شهرستان تقسیم شود، گفت: شهرستان‌نگری و توجه به ظرفیت‌های خالی شهرستانی باید مورد تاکید برنامه‌ریزان برای توسعه ورزشی سوادکوه باشد.
قلی نژاد به ساخت سالن‌های تخصصی ورزشی در سوادکوه اشاره کرد و گفت: سالن تخصصی کشتی و تکواندو در سوادکوه با توجه به دستیابی تکواندوکاران و کشتی‌گیران به عناوین مختلف راه‌اندازی شود.
وی با اشاره به وجود بیش از 2 هزار ورزشکار سازمان یافته در شهر زیراب گفت: نیمی از حدود 4 هزار ورزشکار سازمان یافته سوادکوه در شهر زیراب حضور دارند و توجه بیشتر به این ورزشکاران لازم است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول