اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو مازندران خبر داد:

کسب 5 مدال توسط تکواندوکاران مازندران در آسیا

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو مازندران از کسب پنج مدال توسط تکواندوکاران نوجوان پسر و دختر مازندرانی در رقابت‌های غرب آسیا که اواخر هفته جاری برگزار شد، خبر داد.

کسب 5 مدال توسط تکواندوکاران مازندران در آسیا
ابوذر حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این مسابقات که به میزبانی کشور عراق برگزار شد در نهایت ملی‌پوشان مازندرانی موفق به سه مدال طلا و دو مدال نقره شدند.
وی درباره مدال‌آوران مازندرانی در ترکیب تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: ابوالفضل یعقوبی در قسمت پسران با شکست تمام حریفان موفق به گردن‌آویز طلا شد.
دبیر هیئت تکواندو مازندران همچنین از مدال‌آوران مازندرانی در بخش بانوان تصریح کرد: نونا فضل الله‌زاده و فاطمه شعبان‌نیا با برتری در برابر حریفان به دو مدال طلا و زینب حسین پور و مریم میثاقی نیز به دو مدال نقره دست یافتند.
این مسئول گفت: با درخشش ملی‌پوشان دختر و پسر مازندرانی و دیگر تکواندوکاران، تیم ملی در هر دو قسمت پسران و دختران با اقتدار قهرمان شد.  
حسن‌پور در ادامه از حضور بیشترین ملی‌پوش از مازندران در اردوی تیم‌های ملی آقایان و بانوان خبر داد و افزود: مازندران به عنوان ستون اصلی فدراسیون تکواندو کشورمان محسوب می‌شود.
دبیر هیئت تکواندو مازندران از استقبال خوب جوانان و نوجوانان به این ورزش در استان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر تکواندو در بین دختران و پسران طرفداران زیادی دارد که مسئولان ورزش استان باید توجه ویژه‌ای به این رشته ورزشی داشته باشند.
وی در پایان اذعان داشت: هیئت تکواندو استان تعامل و ارتباط بسیار خوبی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان دارد و همین مسئله نیز باعث شد که این رشته ورزشی پیشرفت خوبی در کشور و سراسر استان داشته باشد.
انتهای پیام،/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول