اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم‌های تکواندوی زنجان به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندویی استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در میانه گفت: تیم‌‌های تکواندوی استان زنجان نیز به این مسابقات اعزام می‌شوند.

اعزام تیم‌های تکواندوی زنجان به مسابقات قهرمانی کشور
 احمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تیم تکواندوی نوجوانان استان زنجان 15 مهر ماه در لیگ برتر حضور می‌یابد.
وی نام تیم تکواندوی نوجوانان شرکت کننده در لیگ برتر را شهید عطایی عنوان کرد و افزود: مسابقات لیگ برتر نوجوانان در خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود.
رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان با اشاره به حضور تیم تکواندویی راه و ترابری استان در لیگ برتر تصریح کرد: تیم تکواندوی زنجان در رده پنجم جام خلیج فارس قرار دارد؛‌ هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندوی در خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود.
عطایی حریف تیم تکواندوی راه و ترابری استان زنجان را مجتمع جوانه‌ها اعلام کرد و گفت: تیم تکواندویی استان زنجان در روز 22 مهر ماه به مصاف تیم مجتمع جوانه می‌رود.
وی با اشاره به حضور 9 تیم در لیگ برتر تکواندویی کشور (خلیج فارس) خاطرنشان کرد: تیم تکواندویی زنجان در رده پنجم قرار گرفته است.
رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان همچنین از حضور تیم تکواندویی بانوان استان زنجان در  لیگ دسته یک خبر داد و گفت: تیم بانوان تکواندوی استان زنجان در قالب دو تیم مبارزه و پومسه در این مسابقات شرکت می‌کند.
وی زمان برگزاری مسابقات تکواندوی لیگ دسته یک بانوان را 29 مهر ماه عنوان کرد و افزود: مسابقات تیم مبارزه در سالن کبگانیان و مسابقات تیم پومسه در خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود.
عطایی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در شهر میانه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اعزام تیم‌های جوانان و بزرگسالان استان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: مسابقات قهرمانی تکواندوی کشور در روزهای چهارم، پنجم و ششم آبان ماه برگزار می‌شود.
رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان تاکید کرد: تیم تکواندوی بانوان استان زنجان نیز به مسابقات قهرمانی کشور که در میانه برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اعزام هشت ورزشکار به مسابقات قهرمانی تکواندوی کشور گفت: دو مربی و یک سرپرست نیز تیم تکواندوی را در این مسابقات همراهی می‌کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول