اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

بهورزان نقش مهمی در ارتقای سلامتی روستاییان دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: بهورزان نقش مهمی در ارتقا و افزایش سلامتی روستاییان دارند.

بهورزان نقش مهمی در ارتقای سلامتی روستاییان دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ‌در گردهمایی بهورزان این شهرستان با بیان اینکه بهورزان به عنوان پیامبران سلامتی در روستاها حضور دارند، اظهار داشت: سلامتی از نعمت‌هایی محسوب می‌شود که اگر به خطر نیفتد انسان قدردان آن نیست و در این میان بهورزان وظیفه مهمی در ارتقای سلامتی روستاییان دارند.
وی با اشاره به وظیفه خطیر بهورزان در ارتقای سلامت روستاییان بیان داشت: بهورزان حافظان سلامت در آسیب‌ پذیرترین نقاط همچون روستاها هستند.
فرماندار شهرستان ابهر صحت و سلامتی را از بالاترین نعمت‌ها برشمرد و با بیان اینکه خدمتگزاری در این عرصه بسیار مهم است، ابراز داشت: بهورزان منادی سلامتی در روستاها هستند و ارزش خدمتگزاری بهورزان بسیار بالا است که همگان باید قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان باشند.
وی با اشاره به شاخص‌های سلامت در گذشته و حال خاطرنشان کرد: با مشاهده این شاخص‌ها متوجه می‌شویم که در حال حاضر وضعیت بسیار مطلوبی در جامعه وجود دارد که در دستیابی به این مهم، بهورزان نقش نخست را دارند.
یوسفی تصریح کرد: بهورزان خود و خانواده‌های خود را وقف سلامتی روستاییان کرده‌اند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، که روستاییان باید قدردان تلاش‌های ایشان بوده و با توجه به توصیه‌های بهورزان در مسیر توسعه کشور گام بردارند.
وی با بیان اینکه برای توسعه کشور در همه زمینه‌ها نیازمند یک جامعه سالم هستیم، اضافه کرد: اگر امروز شاهد رشد کشور در عرصه‌های گوناگون هستیم به سبب توجه ویژه مسئولان نظام به مسئله بهداشت و سلامت است.
فرماندار ابهر افزود: باید در زمینه ارزش خدمتگزاری بهورزان اطلاع‌رسانی شود تا جامعه قدردان ایشان باشند چرا که مردم در صورت آگاهی نسبت به فعالیت‌های و تلاش‌های مسئولان از آنان قدردانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه بهورزان در مواقع بحران و وقوع بلایای طبیعی به عنوان یک مدیر بحران عمل می‌کنند، عنوان داشت: نمونه این مهم را در شیوع بیماری و با شاهد بودیم که نشان از یک مدیریت علمی و منسجم در شهرستان بود که خوشبختانه شهرستان ابهر کمترین مشکل را نسبت به استان داشت.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول