اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور تاکید کرد:

تلاش مسئولان برای افزایش ماندگاری زائران در قدمگاه رضوی

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: باید تمام تلاش مسئولان برای افزایش ماندگاری زائران امام رضا (ع) در زبرخان این شهرستان باشد.

تلاش مسئولان برای افزایش ماندگاری زائران در قدمگاه رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سید جلال هاشمی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع تفریحی و گردشگری در شهر قدمگاه مرکز بخش زبرخان نیشابور، اظهار داشت: باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب همچون هتل‌ها و واحدهای اقامتی شرایط مناسبی را برای زائران ایجاد کرد.
فرماندار نیشابور افزود: منطقه زبرخان در کنار مسائل زیارتی با برخورداری از آب و هوای مناسب در دامنه زیبای بینالود دارای تفرجگاه‌های فراوان و قابلیت‌های انسانی بسیاری بوده که شرایط مناسبی را برای توسعه گردشگری و طبیعت‌گردی داراست.
او با اشاره به حضور امام رضا (ع) و آثار و برکات معنوی و مادی فراوان دوم با برکت ایشان در طول تاریخ برای مردم خراسان، نیشابور و قدمگاه، خاطرنشان کرد: این مطلب موضوع بسیار بزرگی است برای اینکه ما زیرساخت‌های مناسب و توسعه‌ای برای اقامت و پذیرایی از زائران امام رضا(ع) را فراهم سازیم.
رئیس کارگروه گردشگری شهرستان نیشابور با بیان این مطلب که سایت انتخابی مجموعه کلنگ‌زده‌ شده بسیار خوب بوده و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند و پر پشتکاری برای این هتل فعالیت می‌کنند، گفت: این مجموعه با دستور استاندار شکل گرفته و تاکنون همکاری میراث فرهنگی و بانک ملی را در برداشته است.
هاشمی اظهار امیدواری کرد این مجموعه در آینده تداوم لازم را داشته باشد.
وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و سیستم بانکی موظف به همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای گردشگری هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول