اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام شد؛

فعالیت 350 امام جماعت از حوزه‌های خواهران در مدارس تهران و البرز

خبرگزاری فارس: 350 نفر از مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های تهران و البرز در سال تحصیلی جدید برای اقامه نماز جماعت به مدارس دخترانه اعزام شدند.

فعالیت 350 امام جماعت از حوزه‌های خواهران در مدارس تهران و البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، زهرا راستی مدیر منطقه یک حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اعزام 350 امام جماعت از مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران به مدارس دخترانه استان‌های تهران و البرز اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های تهران و البرز پس از معرفی و تأیید مدیر مدرسه علمیه، فقط با صدور معرفینامه از طرف مدیریت منطقه یک حوزه‌های علمیه خواهران به اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌های تهران و البرز معرفی و برای اقامه نماز جماعت و فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی به مدارس دخترانه اعزام شدند.
وی افزود: در راستای این همکاری پس از ارسال معرفینامه مبلغان به آموزش و پرورش با هماهنگی‌های لازم مبلغان به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونتشان اعزام می‌شوند.
مدیر منطقه یک حوزه‌های علمیه خواهران در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مبلغان حوزه‌های علمیه در مدارس دخترانه آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر چه تاکنون بنا به درخواست مدارس دخترانه، مبلغان برای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به مدارس اعزام می‌شدند اما بنا بر هماهنگی‌های انجام شده در این مورد با مسئولین امر، درصدد هستیم افراد توانمند را در این زمینه با توجه به نوع فعالیتشان در مدارس به آموزش و پرورش معرفی کنیم.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول