اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین اداری‌مالی حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد:

تهیه و ارسال نسخه جدید سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: جانشین اداری مالی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: نسخه عملیاتی جدید سامانه مالی مدارس علمیه خواهران تهیه و به این مدارس علمیه ارسال شد.

تهیه و ارسال نسخه جدید سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محسن خلج با اشاره به اینکه نسخه اولیه نرم‌افزار سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران کشور پیش از این تهیه و به حوزه‌های علمیه خواهران ارائه شده بود،‌ اظهار کرد: این نسخه بر اساس اقتضائات و مقررات سال 88 بود که به منظور مکانیزه شدن امور مالی مدارس علمیه خواهران، در اختیار آنها قرار گرفته بود.
وی با بیان اینکه نسخه جدید نرم‌افزار سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران دارای سه ویژگی اصلی است، افزود: این ویژگی‌ها شامل انطباق با بودجه‌بندی‌های ملی و استانی، انطباق با قوانین و مصوبات جدید شورای عالی حوزه‌های علمیه و امکان ایجاد امکانات جدید بر اساس درخواست مدارس علمیه در نقاط مختلف کشور می‌شود.
جانشین اداری‌مالی حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: نسخه جدید این نرم‌افزار نسبت به نسخه قبلی دارای امکانات بیشتر و گرافیک مناسب‌تری است و مشکلات و خطاهای آن نیز اصلاح شده است.
وی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار به منظور انجام امور حسابداری در اختیار مدارس علمیه خواهران قرار گرفته است، گفت: به منظور آموزش کاربران و سهولت کار، راهنمای کاربری جامعی منطبق بر نسخه جدید نرم‌افزار تهیه و همراه نرم‌افزار ارائه می‌شود.
خلج هدف از تهیه و ارائه این نرم‌افزار به مدارس علمیه خواهران در سطح کشور را ایجاد ثبات و وحدت رویه در عملیات امور مالی واحدهای حوزوی دانست و اظهار کرد: نسخه اولیه این نرم‌افزار در سال 88 تهیه شده است و در آینده به اقتضای مقررات و قوانین قابل به‌روزرسانی است.
وی خاطرنشان کرد: با ارائه این نرم‌افزار، مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران در کشور مجاز به استفاده از سایر نرم‌افزارها و سامانه‌های مالی به منظور نگهداری و گزارشگری اطلاعات مالی خود نیستند.
انتهای پیام؛/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول