اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری:

بانوی قایقران چهارمحالی در مسابقات آسیایی پرچم می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری گفت: رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از داوران زن قایقران این استان قضاوت مسابقات آسیایی قایقرانی را برعهده گرفته است.

بانوی قایقران چهارمحالی در مسابقات آسیایی پرچم می‌زند
ابراهیم شفقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: پگاه شیریان داور بین‌المللی استان از سوی فدراسیون قایقرانی آسیا برای قضاوت در مسابقات آسیایی دعوت به همکاری شده است.
وی افزود: این بانوی داور حدود دو سال است که در سطح بین‌المللی قضاوت مسابقات قایقرانی را برعهده دارد.
شفقت با بیان اینکه این مسابقات در مجموعه آزادی تهران از امروز برگزار می‎شود، گفت: با توجه به اینکه این مسابقات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، حضور این بانوی داور در این مسابقات نشان از شایستگی‌های بسیار ایشان دارد.
رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری از احداث پیست قایقرانی استاندارد در این استان خبر داد و گفت: با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان و همچنین با انجام مطالعات کارشناسی چهارمحال و بختیاری ظرفیت احداث دو پیست قایقرانی استاندارد را دارد.
وی افزود: پیست قایقرانی رودخانه زا‌ینده‌رود از دیگر پیست‌های پیشنهادی در استان است که با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی خاصی که در طراحی این پیست در نظر گرفته شده، نخستین پیست قایقرانی کشور خواهد بود که از تمام این امکانات در محدوده پیست طراحی شده است.
شفقت با اشاره به مشکلات فراروی این رشته ورزشی گفت: با توجه به اینکه استقبال جوانان از این رشته ورزشی حیرت‌انگیز است، برهمین اساس در این شرایط کمبود امکانات و تجهیزات لازم و عدم وجود اسپانسر مهم‌ترین دغدغه هیئت قایقرانی به شمار می‌آید‌.
وی خاطرنشان کرد: در روستاها و شهرهای مختلف استان استعدادها و قهرمانان زیادی در این رشته ورزشی وجود دارد که با اختصاص امکانات و اعتبارات لازم به این بخش و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح استان در آینده نزدیک بود.
شفقت عنوان کرد: توسعه ورزش در این استان نیازمند حمایت‌های مالی مسئولان و در کنار آن بخش خصوصی است تا ورزشکاران بتوانند فارغ از دغدغه‌های به ورزش بپردازند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول