اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جاری؛

181 دستگاه تاکسی فرسوده در شهرکرد نوسازی می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری شهرکرد گفت: تا پایان امسال افزون بر 118 دستگاه تاکسی فرسوده در شهرکرد از ناوگان تاکسیرانی خارج و تاکسی جدید جایگزین می‎شود.

181 دستگاه تاکسی فرسوده در شهرکرد نوسازی می‎شود
بهمن صفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در سال گذشته نیز افزون بر 16 دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی شهرکرد خارج و خودروهای تاکسی جدید جایگزین آن شد.
وی از نصب دستگاه‌های حضور و غیاب انگشت‎زن در چهار نقطه شهر به‌منظور کنترل ناوگان تاکسیرانی این شهر خبر داد و گفت: نصب سایه‌بان ایستگاه انتظار مسافر در ترمینال آزادی، اجرای فاز نخست فونداسیون ساختمان اداری، اخذ یک قطعه زمین به‌ منظور احداث ساختمان شرکت تعاونی بسیج از دیگر برنامه‌های این سازمان تا پایان سال‌ جاری است.
صفرزاده با اشاره به طرح‌های عمرانی اجرا شده در این سازمان، گفت: مطالعه و اجرای طرح پارک‎سوار ایستگاه طالقانی، پیگیری راه‌اندازی جایگاه CNG میرآباد به‌منظور خدمات دهی به مردم، حصارکشی زمین مجاور CNG میرآباد، بهبود ایستگاه‌های تاکسی با نصب گل میخ و تابلو جدید در 35 ایستگاه از مهم‌ترین این طرح‌های عمرانی به‌ شمار می‎رود.
سرپرست سازمان تاکسی‌رانی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: افتتاح تاکسی بی‎سیم 1800 با همکاری اتحادیه تاکسی تلفنی‌های شهرکرد، اجرای طرح ساماندهی وانت‌بار و ثبت‌نام 2 هزار و 400 دستگاه خودرو با مشخصات مالک خودرو در سایت مربوطه از دیگر طرح‌های اجرایی این سازمان است.
صفرزاده با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 70 درصد از طرح‌های عمرانی این سازمان به مرحله اجرایی کامل رسیده است، گفت: 10 درصد از طرح‌های عمرانی این سازمان نیز از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار است.
وی اجرای طرح متحدالشکل کردن لباس رانندگان تاکسی و آژانس‌های تاکسی سرویس را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سال‌ جاری برشمرد و افزود: اجرای این طرح افزون بر 110 میلیون ریال هزینه در برداشته است.
صفرزاده خاطرنشان کرد: اجرای طرح بازرسی نامحسوس با هماهنگی دستگاه قضایی، اجرای طرح پالایش و معرفی به‌ منظور تعیین صلاحیت مجدد تمام افراد شاغل در بخش حمل و نقل آژانس و تاکسی، اجرای مجدد طرح ساماندهی ناوگان با ثبت‌نام بیش از 3 هزار دستگاه وانت‌بار و اعطای کد رهگیری به مالکان از دیگر این اقدامات به ‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول