اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و ترابری مازندران خبر داد:

احداث 15 زیرگذر در محورهای اصلی مازندران

خبرگزاری فارس: معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری مازندران از احداث 15 زیرگذر در محورهای اصلی مازندران خبر داد.

احداث 15 زیرگذر در محورهای اصلی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران، علی اکبر ییلاقی بیان داشت: هم‌اکنون عملیات اجرایی احداث بیش از 15 مورد زیرگذر در سطح محورهای اصلی استان توسط اداره کل راه و ترابری استان مازندران در حال انجام است.
وی از پیشرفت فیزیکی قابل توجه عملیات احداث زیرگذر کلبستان در محور ارتباطی نکا - بهشهر  خبر داد و اظهار داشت: این زیرگذر با صرف اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال در حال اجراست.
معاون راهسازی راه و ترابری مازندران ابراز داشت: با رفع موانع و شرایط مطلوب آب و هوایی این پروژه تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی به حجم بالای ترافیک و خودرو در سطح محورهای ارتباطی مازندران اشاره کرد و گفت: اقدامات گسترده‌ای برای ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در راه‌های ارتباطی مازندران انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: احداث زیرگذر، دوربرگردان و تقاطع‌های غیرهمسطح از اقدامات این بخش است.
ییلاقی تصریح کرد: با توجه به وجود روستای کلبستان و حجم بالای ترافیک شهری، دوربرگردان تعبیه شده پاسخگو نبوده است بنابراین احداث زیرگذر در این منطقه با هدف افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری در سوانح رانندگی در دستور کار قرار گرفت.
وی در مورد مشخصات اجرایی این زیرگذر نیز اظهار داشت: این زیرگذر به طول 45 متر دارای دو دهانه 11 متری به ارتفاع پنج متر  و رمپ ورود و خروج به طول 200 متر  است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول