اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

محل مشترک خبرنگاران در رزن راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به زودی محل مشترک برای خبرنگاران در شهرستان رزن راه‌اندازی می‌شود.

محل مشترک خبرنگاران در رزن راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس در رزن، محمدجعفر محمدزاده  در نشست صمیمی با هنرمندان شهرستان رزن با تقدیر و تشکر از استقبال بی‌نظیر مردم استان همدان از هیئت دولت اظهار کرد: در استان همدان یک کار الگویی برای سازندگی بهتر و رفع مشکلات مردم با عنوان برنامه عصر کاری، شب فرهنگی انجام شده که باید توجه ویژه‌ای به این برنامه صورت گیرد.
وی در ادامه گفت: اگر انسان ها از درون اصلاح فرهنگی شوند قطعاً در جامعه مفید خواهند بود که توسعه یک جامعه اگر از درون درست باشد توسعه بیرونی در راه پیشرفت و تعالی قرار می‌گیرد.
معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ملت ایران در مبارزه با ظلم و استکبار از 30 سال قبل در جهان پیشرو است و امروزه مسئولان ایرانی با قاطعیت در مجامع جهانی حضور پیدا می‌کنند و مشکل جهان را با واقعیت و قدرت بیان می‌کنند.
وی گفت: آینده مردم و کشور فکرها و اندیشه‌های امروز هستند که اگر پیشرفت و توسعه ظاهری باشد و از درون مشکل داشته باشد همانند وال استریت در یک لحظه نابود می‌شود.
محمدزاده عنوان کرد: ما باید اطلاع‌رسانی درست و صحیحی داشته باشیم که ماندگار باشد و مشکلات مردم را با واقعیت در جامعه به گوش مسئولان برسانیم.
وی در ادامه بعد از بررسی مشکلات هنرمندان شهرستان رزن گفت: محل مشترک برای خبرنگاران در رزن در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود که محل آن را اداره ارشاد رزن مهیا می‌کند و برای امکانات و تجهیزات آن از وزارت ارشاد حمایت می‌شود.
معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همچنین مشکل مطبوعات در رزن از جمله توزیع، صدور مجوز چاپ یک نشریه برای رزن، مسکن خبرنگاران، تشکیل واحد سیار برای خواندن مطبوعات، راه‌اندازی دکه مطبوعات، حمایت از چاپ و نشر کتاب و... را بررسی و به مسئولان مربوطه ارائه کرد تا مشکلات ذکر شده در اسرع وقت بررسی و رفع شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز گفت: شهرستان رزن خاستگاه علم و ادب و اندیشه است و شهید مفتح یکی از استوانه‌های انقلاب اسلامی است.
محمدحسین ترکمن گفت: در شهرستان رزن برنامه‌های فرهنگی بسیار بزرگ و تأثیرگذاری برگزار شده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری نخستین جشنواره شعر گلواژه‌های انتظار با موضوع مهدویت و با حضور وزیر ارشاد اشاره کرد که امیدواریم در سال‌های آینده نیز بتوانیم این جشنواره را باشکوه خاصی برگزار کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن نیز عنوان کرد: شهرستان رزن دارای فرهنگ دیرینه‌ای است و بزرگان و عالمان بسیاری از این دیار به پاخواسته‌اند که باید مسئولان توجه ویژه‌ای را به این شهرستان داشته باشند.
علی مرادی‌نور اظهار کرد: مجوز تأسیس انجمن خوشنویسان شهرستان رزن صادر شده و امیدواریم یک تحول جدی همانند دیگر حوزه‌های هنری در خوشنویسی شهرستان صورت گیرد همچنین 50 درصد کار تشکیل محل مشترک برای خبرنگاران با حمایت مدیرکل ارشاد همدان انجام شده است.
مدیرعامل خبرگزاری ایسنا نیز تصریح کرد: رسالت اصلی رسانه ها رساندن پیام همراه با واقعیت است و اگر رسانه ای با مردم بیگانه باشد نمی تواند پیام رسان خوبی باشد.
ساسان والی‌زاده گفت: رسانه‌ای که از جنس مخاطب باشد رسانه قوی خواهد بود و اهداف اصلی راه‌اندازی دفاتر برای خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها این است که از نزدیک مشکلات مردم را مخابره کنند.
وی در پایان افزود: خبرگزاری ایسنا در همدان فقط مختص شهر همدان و کبودراهنگ شده و از دیگر شهرستان‌ها خبری نداریم که امیدواریم با حمایت مسئولان دیگر شهرستان‌ها نیز با این خبرگزاری همکاری لازم انجام شود چرا که تقویت رسانه‌ها باعث پیشرفت جامعه می‌شود و در آینده نزدیک در رزن نیز این خبرگزاری راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول