اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین زمین والیبال ساحلی قزوین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین زمین والیبال ساحلی قزوین در خیابان تهران قدیم به بهره‌برداری رسید.

نخستین زمین والیبال ساحلی قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در مراسم افتتاح این زمین بیان کرد: خوشبختانه اعتبار اختصاص یافته به سازمان در حد مطلوبی است و در زمینه اجرای برنامه‌های ورزشی و طرح‌های عمرانی مرتبط با آن مشکلی وجود ندارد.
سعید وزیری نژاد ادامه داد: شهرداری تلاش می‌کند از فضاهای موجود در نقاط مختلف شهر برای ایجاد مکان‌های تفریحی و ورزشی بهره گیرد.
وی عنوان کرد: در راستای همین سیاست سازمان فرهنگی ورزشی بر آن شد با حمایت مسئولان این زمین را که پیش از این بی‌استفاده بود و کاربری خاصی نداشت به یک زمین ورزشی تبدیل کرده و با در نظر گرفتن پیشینه والیبال قزوین با احداث اولین زمین والیبال ساحلی شهر بیشترین و بهترین بهره‌وری را از آن به عمل آورد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اعلام کرد: عملیات عمرانی این مجموعه به مساحت 5 هزار متر مربع سه ماه به طول انجامید و علاوه بر مرمت دیوار پیرامونی ساختمان قدیمی این مجموعه، دو باب زمین با مجموع مساحت 2 هزار و 500 متر مربع در داخل این محوطه به والیبال ساحلی اختصاص یافته است.
وی افزود: حجم خاکبرداری این عملیات 300 متر مکعب و میزان ماسه مصرفی 750 تن بوده است.
وزیری نژاد اضافه کرد: همچنین رختکن، سکوی تماشاچیان و دیگر ملزومات این زمین در آینده نزدیک احداث خواهد شد و در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.
گفتنی است همزمان با این مراسم، اولین فستیوال والیبال ساحلی با پرتاب توپ توسط شهردار قزوین آغاز و با همکاری هیئت والیبال استان به مدت دو روز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول