اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انجمن هنرهای تجسمی صورت می‌گیرد؛

بررسی آثار هنرمندان معاصر جهان در بندرعباس

خبرگزاری فارس: توسط انجمن هنرهای تجسمی بندرعباس در برنامه‌ای با حضور دست‌اندرکاران و صاحب‌نظران، آثار هنرمندان معاصر جهان بررسی می‌شود.

بررسی آثار هنرمندان معاصر جهان در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان شامگاه سه‌شنبه در نشستی در راستای تشریح این برنامه اظهار داشت: معرفی آثار هنرمندان معاصر جهان از ابتدای امسال آغاز و تاکنون چهار دوره از آن توسط این انجمن برگزار شده است.
ابوذر نوروز نژاد افزود: دلیل اصلی این اقدام آشناسازی هنرمندان هرمزگانی با هنرمندان مطرح جهان و آشنایی با سبک، آثار و روش آنها در تولید آثار هنری است.
وی اضافه کرد: آشنایی با آثار هنرمندان مطرح جهان باعث افزایش علم و دانش هنرمندان جوان، ارتقا سطح آثار، به فعل درآمدن استعدادها و ایجاد رقابت در میان هنرمندان می‌شود.
رئیس انجمن هنرهای تجسمی بندرعباس خاطرنشان کرد: پنجمین دوره از بررسی آثار هنرمندان معاصر جهان به معرفی آثار "دیوید هاکنی" دارد که بزرگ‌ترین هنرمند زنده جهان در حوزه هنرهای تجسمی است.
نوروزنژاد درباره این هنرمند گفت: هاکنی در دهه 60 و 70 میلادی با تجربه‌گرایی در زمینه نقاشی، گرافیک، عکاسی و دیگر رشته‌های هنرهای تجسمی، چشم همه را به سوی خود جلب کرد.
این مسئول ادامه داد: هاکنی به پسر پیکاسو شهره است و البته با خلق آثاری که اشاره‌های مستقیمی به پیکاسو داشت این ذهنیت را تقویت کرد.
رئیس انجمن هنرهای تجسمی بندرعباس یادآور شد: در آثار دیوید هاکنی سنت‌های کهن هنر غربی با ریشه‌های هنر شرقی در هم آمیخته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کارگاه بررسی آثار هنرمندان معاصر جهان در تاریخ20 مهرماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول