اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و ترابری بوشهر:

عملیات پاکسازی پل‌های بزرگ استان بوشهر پایان یافت

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: عملیات پاکسازی و ساماندهی پل‌های بزرگ استان بوشهر پایان یافت.

عملیات پاکسازی پل‌های بزرگ استان بوشهر پایان یافت
نادر پروانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش عملیات پاکسازی و ساماندهی بالا دست و پائین دست پلهای بزرگ استان توسط ادارات راه و ترابری شهرستانهای تابعه این اداره کل از مرداد ماه آغاز و هم اکنون به پایان رسیده است.
وی افزود: با توجه با بارندگی‌های سیل آسا در استان بوشهر و جاری شدن آبهای سطحی به این استان با انجام این عملیات توسط راهداران از بروز احتمالی سیل جلوگیری می‌شود.
معاون  اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای حذف نقاط حادثه خیز و کاهش سوانح جاده‌ای و ارتقاء و تسهیل در ایمنی عبور و مرور در محورهای استان بوشهر این اداره کل اقدام به حذف و اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ سمعیا در کیلومتر 35 محور گناوه - برازجان کرد.
وی افزود : پیچ سمعیا در محور فوق دارای شعاع کم در زمان اولیه احداث محور بوده که به طول 700 متر و عرض 11 متر و با اعتباری نزدیک به 280 میلیون تومان اصلاح شد که عملیات اجرا شده شامل خاکبرداری - خاکریزی - احداث ابنیه زیرسازی و روسازی و عملیات ایمنی نصب علائم افقی و عمودی مورد نیاز بوده که در هفته دولت به بهره برداری رسید.
پروانه تصریح کرد: امسال به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و همه دستگاه‌ها و نهادها باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.
وی افزود: اداره کل راه و ترابری استان بوشهر از همه توان و ظرفیت خود برای توسعه و گسترش راه‌ها و ایجاد امنیت در جاده‌های استان استفاده می‌کند و در واقع بدون داشتن راه ایمن نمی‌توانیم در اقتصاد موفق شویم.
پروانه خاطرنشان کرد: استان بوشهر با وجود تاسیسات نفت و گاز از رونق بسیار زیادی برخوردار است و لازم است که در توسعه زیرساخت‌ها و به ویژه در توسعه راه‌ها تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند به راحتی وارد استان شوند و از قابلیت‌های ویژه استان استفاده کنند.
این مقام مسئول از فعالیت 14 اکیپ راه‌سازی در بزرگراه ساحلی دیر به بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این بزرگراه به طول 187 کیلومتر احداث می‌شود و هم‌اکنون 14 کارگاه مجهز با اکیپ‌های مدرن راهسازی در قطعات مختلف بزرگراه مستقر شده‌اند و با فعالیت شبانه‌روزی برای تحویل به موقع این طرح تلاش می‌کنند.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی بوشهر عنوان داشت: برای احداث این بزرگراه بیش از 128 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار این بزرگراه با تمام وجود برای اجرای سریع و باکیفیت این بزرگراه تلاش می‌کند.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی این طرح به حدود 31 درصد رسیده و تمام کارگاه‌ها تجهیز شده‌اند و عملیات خاکبرداری و خاکریزی این طرح نیز به مرحله بسیار خوبی رسیده است و تا پایان امسال بخش عظیمی از کار این پروژه به انجام می‌رسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول