اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت می‏گیرد؛

آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی شهرداری دامغان

خبرگزاری فارس: شهردار دامغان از آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست مجموعه فرهنگی، تفریحی و قایق‏رانی غدیر شهرداری دامغان در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی شهرداری دامغان
مجتبی هروی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: نقشه اجرایی این طرح تهیه شده و به زودی مرحله نخست مجموعه فرهنگی، تفریحی و قایق‏رانی غدیر شهرداری دامغان با اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار اولیه از محل اعتبارات عمرانی شهرداری دامغان آغاز می‏شود.
وی تاکید کرد: برای اجرای این طرح که سال‏ها بلاتکلیف مانده بود، هیچگونه بودجه‏ای از استانداری و دیگر نهادهای دولتی اختصاص پیدا نکرد و شهرداری به تنهایی با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر دامغان این طرح بزرگ را اجرا خواهد کرد.
شهردار دامغان به دیگر پروژه‏های عمرانی شهرداری دامغان اشاره کرد و افزود: احداث پارک امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین (ع) با 12 هزار مترمربع و با دارا بودن آبیاری تحت فشار و فضای سبز با 40 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح‏های شهرداری دامغان است.
هروی گفت: احداث بلوار 36 متری سراوری شمالی و 24 متری شهید آیت‏الله نوری‏غربی، آماده‏سازی بلوار 75 متری ضلع جنوبی بیمارستان جدیدالاحداث ولایت دامغان با پیشرفت فیزیکی 40 درصد که شامل فضای سبز و پارکینگ خواهد بود و پارک شهرک امام با چهار هزار و 200 مترمربع از طرح‏های عمرانی در حال اقدام است.
وی احداث جایگاه سی‏ان‏جی شهید موسوی دامغانی با پیشرفت فیزیکی 85 درصد و احداث جایگاه سی‏.ا.ن‏جی در بلوار راه آهن و تعریض خیابان امام (ره) و اجرای مرحله دوم آن را از مهم‏ترین پروژه‏های عمرانی در دست اجرای شهرداری دامغان عنوان کرد.
شهردار دامغان تصریح کرد: ساختمان شماره دو آتش‏نشانی شهرداری واقع در شهرک گلستان با 530 مترمربع زیربنا و با اعتبار 260 میلیون تومان با دارا بودن سه دستگاه خودروی آتش‏نشانی سبک و سنگین آماده افتتاح و بهره‏برداری است.
هروی گفت: به دلیل بحث ترافیکی پنج‏شنبه بازار دامغان به دوشنبه بازار تبدیل شد که این بازار دارای 100 سکوی مسقف است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول