اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

مبارزه بی‌امان با مواد مخدر استکبار را به احتضار کشانده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: مبارزه بی‌امان با سوداگران مواد مخدر در کشورمان استکبار را به حالت احتضار کشانده است.

مبارزه بی‌امان با مواد مخدر استکبار را به احتضار کشانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی روستایی عصر امروز در همایش مواد مخدر و راه‌های مقابله آن که به همت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در تولید و ورود مواد مخدر به کشورمان از طریق مرزهای شرقی قرار داده است تا بتواند این انقلاب را از طریق هجمه بزرگ مواد مخدر به چالش بکشد.
وی تصریح کرد: ملتی که استکبار را در صحنه‌های مختلف به زانو درآورده است در صحنه مواد مخدر نیز تمام بدخواهان نظام را به تسلیم وادار می‌کند و این کار با افزایش کشفیات مواد مخدر در حال تحقق است.
روستایی با اشاره به تعدد آسیب‌های اجتماعی و دامن زدن دشمن به ناامنی و بداخلاقی‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: بیشترین هجمه در این ارتباط متوجه جوانان ما است چرا که جوانان ما به عنوان پاک‌ترین نیروی آینده‌ساز این کشور می‌خواهند در عرصه سازندگی حضوری موفق داشته باشند و این انقلاب را به افتخار و اقتدار بالنده برسانند.
این مسئول مردم، پلیس و حاکمیت را سه ضلع برقراری امنیت در جامعه توصیف کرد و ادامه داد: پلیس انتقادپذیر و انعطاف‌پذیر پلیسی است که بتواند مسئولیت خود را به نحوه شایسته انجام دهد و با کمترین خطا و اشتباه بیشترین کارآیی را نشان دهد.
وی اضافه کرد: اگر پلیس دین‌مدار و چالاک امروز در صحنه حاضر نباشد بسیاری از طرح‌ها به نتیجه نمی‌رسد و آسیب‌ها گریبان مردم را می‌گیرد.
روستایی پیشگیری از اعتیاد و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از مواد مخدر را مهم و مؤثر در مقابله با این پدیده خطرناک توصیف کرد و گفت:‌ یکی از روش‌های مهم پیشگیری از اعتیاد آگاه بودن مردم از خطرات و مضرات مصرف است که اگر هر فرد از تأثیر مواد مخدر بر سلامت جسمانی، روانی، کارکرد شغلی و اجتماعی خود و خانواده‌اش مطلع شود و آن را باور داشته باشد، کمتر ممکن است به دام چنین آسیب‌هایی بیفتد.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی استان خواست خانواده‌ها فرزندان خود را نسبت به برخی از آسیب‌ها آگاه کرده و زمینه دوری آنها از این انحرافات را فراهم کنند.
وی احساس بزرگ شدن، کسب لذت زودگذر، تسکین دردهای جسمانی، سرخوردگی و دفع فشارهای روانی، معاشرت با دوستان ناباب و منحرف و چندین عامل دیگر را از جمله علل گرایش جوانان به مواد مخدر اعلام کرد.
به گزارش فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این همایش فضای دانشگاه را فضای سالم برای تربیت و شادی جوانان و نسل آینده توصیف کرد و گفت: پلیس امروز بزرگ‌ترین پشتوانه آرامش و اطمینان‌بخشی مردم است.
فرشید سلیمی به امنیت و آرامش موجود در منطقه که محصول زحمات شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی است، اشاره کرد و افزود: امنیت پایدار زمانی برقرار می‌شود که مردم و خود جوانان احساس مسئولیت کنند و بستر اعتلای نظام و بسیاری از دستاوردهای آن را فراهم کنند.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول