اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کنگره شهدای تبلیغات لشکر ثارالله برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای تبلیغات در دوران دفاع مقدس و انتقال مفاهیم ارزشمند آن دوران به نسل امروز و نسل‌های بعد، کنگره شهدای تبلیغات لشکر 41 ثارالله برگزار می‌شود.

کنگره شهدای تبلیغات لشکر ثارالله برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور بعد از ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای تبلیغات لشکر 41 ثارالله اظهار داشت: انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.
وی با بیان اینکه قران کریم رسالت پیام‌رسانی و تبلیغ را ویژه‌ اندیشمندان دانسته که به نوعی از خودگذشتگی و ایثار دارند، عنوان کرد: در زمان ما این رسالت بر عهده حوزه‌های علمیه و روحانیت است.
عرب‌پور افزود: در دوران دفاع مقدس، رسالت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و نبرد بر عهده قشر خاصی با عنوان گردان تبلیغات گذاشته شد که بازماندگان این قشر تا به امروز همواره در برگزاری یادواره‌های شهدا، تلاش کرده‌اند، اما پرداختن به گرامیداشت شهدای تبلیغات مهجور مانده بود که در سوم خرداد سال آینده برگزار می‌شود.  
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، گنجینه‌ای تمام نشدنی است که امیدواریم نسل پنجاهم انقلاب هم بتواند با شور و حال نسل دوران دفاع مقدس از این گنج گسترده بهره‌برداری کند.
عرب‌پور افزود: دفاع مقدس، فرهنگی را ترویج کرد که در پی آن روحیه شهادت‌طلبی ماندگار و در صورت انتقال صحیح، انقلاب اسلامی بیمه می‌شود. 
رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره‌ شهدای تبلیغات لشکر 41 ثارالله بیان داشت: قبل از برگزاری کنگره‌ استانی، یادواره‌های شهرستانی برگزار می‌شود، زیرا تعمق، تدبر و تفکر در زمینه چگونگی برگزاری کنگره، بر غنای آن می‌افزاید.
عرب‌پور اذعان داشت: تبلیغات در عرصه دفاع مقدس در تمام مکان‌ها حتی در اردوگاه‌های رژیم بعث جاری بود و تبلیغات در جبهه همان قدر ارزش و اهمیت داشت که وجود روحانی در گردان‌ها مهم بود.
وی همچنین از برگزاری کنگره شهدای روحانی در سوم خرداد سال 92 خبر داد و گفت: روحانیان در تمام عرصه‌های دفاع مقدس از جمله تبلیغات، غواصی و رزمی حضوری فعال داشتند و تبلیغات دفاع مقدس با روحانیت عجین بود.
رئیس ستاد کنگره‌ی شهدای تبلیغات لشکر ثارالله نیز در این نشست برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا را ادای دین نسبت به مقام شامخ شهدا، سرشار کردن فضای جامعه از عطر وجود شهدا، تداوم راه شهدا و گرامیداشت یاد و خاطر این عزیزان دانست.
مهدی صدفی افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این آئین باید فراگیر بودن، استفاده از ظرفیت‌های موجود و فعال کردن شهرستان‌ها مدنظر باشد.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول