اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

همیاران پلیس در کاهش تصادفات نقش اثرگذاری دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی نقش همیاران پلیس را در کاهش تصادفات درون شهری و حاشیه مدارس بسیار اثرگذار دانست.

همیاران پلیس در کاهش تصادفات نقش اثرگذاری دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در همایش همیاران پلیس استان مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: با اجرای طرح همیاران پلیس میزان تصادفات رانندگی کاهش چشمگیری یافته است که این نشان دهنده اهمیت مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی است.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با همراهی همیاران پلیس، نظم و قانون را به خوبی در جامعه برقرار می‌کند، تصریح کرد: خانواده‌ها باید برای اجرای بهتر طرح همیار پلیس در مدارس همکاری بیشتری داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌ بیش از یک ‌صد هزار همیار پلیس، پلیس‌یار جوان و فرهنگ‌یار پلیس در این استان گفت: همیاران پلیس یاریگر نیروی انتظامی در برقراری انضباط اجتماعی هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: راهور ناجا به امر آموزش و فرهنگ ترافیک توجه ویژه‌ای داشته و در این راستا طرح‌‌های خوبی را به مرحله اجرا درآورده است.
احمد عابدینی افزود: این استان در راستای طرح همیار پلیس و اقدامات فرهنگی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و از استان‌های پیشتاز است.
وی تاکید کرد: خوشبختانه پلیس با آموزش زیربنایی کودکان و نوجوانان در بحث ترافیکی توانسته است فرهنگ ترافیک را در خانواده‌ها نهادینه و تعمیم دهد‌.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به موفقیت طرح همیار پلیس گفت: با موفقیت این طرح عظیم می‌توان در بخش‌های دیگر اجتماعی و فرهنگی به صورت ریشه‌ای گام برداشت و به موفقیت‌هایی که اهداف یک جامعه است، دست یافت .
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول