اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

آموزش برنامه‌های قرآنی در بازسازی شخصیت زندانیان موثر است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به توجه به فعالیت‌های قرآنی در زندان‌های استان گفت: آموزش برنامه‌های قرآنی در بازسازی شخصیت و اصلاح زندانیان موثر است.

آموزش برنامه‌های قرآنی در بازسازی شخصیت زندانیان موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی اکبر گروسی ظهر امروز در بازدید از زندان مرکزی سنندج و افتتاح بند مشاوره روان درمانی این مرکز اظهار داشت: تاکنون استقبال خوبی از برنامه‌های قرآنی شده که امیدواریم این فرهنگ قرآنی در تمامی زندان‌های استان توسعه و رشد پیدا کند تا همه بتوانند در پرتو استفاده از آیات روح بخش کلام الهی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش نابهنجاری‌ها استفاده کنند.
وی افزود: هر میزان از قرآن فاصله بگیریم جرم بیشتر و هر قدر که به قرآن نزدیک‌تر شویم و با آن انس بگیرم میزان جرم و بزه و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: امروز بشر تشنه معنویت و کلام روح بخش الهی است تا به وسیله آن به کمال و سعادت ابدی دست یابد.
رئیس کل دادگستری پیشرفت‌های صورت گرفته در زندان استان را مطلوب خواند و بیان داشت: بازسازی و زیباسازی بندهای زندان، احداث بند مخصوص مددجویان قرآنی و بند مشاوره روان درمانی همگی زمینه اصلاح شخصیت زندانیان را فراهم می‌کند.
مدیرکل زندان‌های کردستان نیز ضمن تشریح فعالیت‌های مختلف زندان افتتاح بندهای جدید را گامی در راستای رسیدن به اهداف والای سازمان خواند و گفت: توجه به ترویج و توسعه برنامه‌های قرآنی سبب آرامش و ایجاد بستر مناسب در زندان‌ها شده و از این طریق بازگشت سعادتمندانه زندانیان فراهم می‌شود.
اسدالله گرجی‌زاده با بیان اینکه ساخت و افتتاح بندهای جدید در راستای رسیدن به اهداف زندانبانی اسلامی است، گفت: هر چقدر سرانه فضا بیشتر باشد اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی موثرتر و گسترده‌تر خواهد بود.
وی در پایان توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی زندانیان را از اولویت‌های زندان خواند و اظهار داشت: مسئولان و پرسنل زندان باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول