اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت؛

افزایش 30 درصدی بارگیری در راه‌آهن اراک

خبرگزاری فارس: مدیر عامل راه آهن اراک از افزایش 30 درصدی میزان بارگیری در راه آهن اراک در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 30 درصدی  بارگیری در راه‌آهن اراک
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی راه‌آهن اراک عبدالله عامری اظهار داشت: میزان بارگیری در شش ماهه اول امسال به 453 هزار و 243  تن رسید.
وی تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و اختصاص سهمیه بارگیری مازوت و مواد شیمیائی صادراتی از مبادی پتروشیمی شازند و ایستگاه قم و اراک، به راه آهن اراک شاهد رشد بارگیری در این اداره کل بودیم.
عامری گفت: 90 درصد این بارگیری مربوط به بارگیری مخازن مازوت، از ایستگاه سمنگان بود.
مدیر عامل راه آهن اراک همچنین با اشاره به افزایش میزان بار وارده به میزان 11درصد، بار تخلیه دو درصد، بار صادره 16 درصد و بار ترانزیت 12 درصد بیان داشت: میزان بار ناخالص حمل شده در شهریور ماه امسال به یک میلیون و 787 هزار و 435 تن و بار خالص حمل شده به 928 هزار و 648 تن رسید که بار ناخالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد و بار خالص 20 درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول