اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی:

کنگره بین‌المللی امام علی(ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی از برگزاری کنگره بین‌المللی امام علی(ع) در راستای تبیین مباحث مربوط به غدیر، خلافت بلافصل امام علی(ع) و ولایت و خلافت اهل بیت(ع) خبر داد.

کنگره بین‌المللی امام علی(ع) برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام علی انصاری‌بویراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف از سوی مجمع جهانی شیعه‌شناسی اظهار کرد: همایش شیعه‌شناسی، فرصت‌ها و چالش‌ها یکی از این همایش‌های برگزار شده از سوی مجمع است که بیش از هزار و 200 نفر از 30 کشور در این همایش شرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: فیلم، سی‌دی و نرم‌افزارهای این همایش موجود است و استادانی مانند حجت‌الاسلام رسول جعفریان، لگن هافمن و... در این همایش به ایراد سخنرانی پرداختند و بسیاری از ضرورت‌های تشیع در این همایش‌ها تبیین شد.
رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی با اشاره به برگزاری کنگره ملی غدیر گفت: این کنگره از سوی مجمع جهانی شیعه‌شناسی با مشارکت برخی موسسات در برج میلاد تهران با پیام آیات صافی‌گلپایگانی و شاهرودی برگزار شد.
وی بیان کرد: پروفسور تیجانی در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و از 9 کشور جهان در این کنگره شرکت کردند و گزارش مکتوب این همایش در مجمع جهانی شیعه‌شناسی موجود است.
انصاری‌بویراحمدی عنوان کرد: کنگره بین‌المللی غدیر با عنوان امام علی(ع) در نظر داریم برگزار کنیم که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می‌شود.
وی گفت: مباحث مربوط به غدیر، خلافت بلافصل امام علی(ع) و ولایت و خلافت اهل بیت(ع) از مباحث مطرح شده در این کنگره محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول