اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جاری؛

47 میلیارد ریال اعتبار به سد باباحیدر تخصیص یافت

خبرگزاری فارس: معاون‌ برنامه‌ریزی ‌استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ‌جاری افزون بر 47 میلیارد ریال اعتبار در راستای احداث و بهره‌برداری از سد باباحیدر تخصیص یافته است.

47 میلیارد ریال اعتبار به سد باباحیدر تخصیص یافت
حمیدرضا فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با وجود گذشت بیش از 13 سال از استقرار شهرداری در این شهر طرح توسعه شهر باباحیدر با استناد به نقشه اولیه است که این مسئله مشکلات بسیاری را فراروی جانمایی و مکان‌یابی امکانات جدید در این شهر ایجاد کرده است.
وی تهیه طرح جامع شهری را محوری‌ترین نیاز شهر باباحیدر برشمرد و افزود: در حال حاضر محدوده شهر باباحیدر جوابگوی نیاز مردم این شهر نیست، بر همین اساس تهیه طرح جامع برای توسعه شهری یکی از اولویت‌های اساسی این شهر محسوب می‎شود.
فروزنده عدم وجود نقشه پایه شهر باباحیدر را مهم‌ترین مشکل تهیه طرح جامع شهر باباحیدر عنوان کرد و گفت: تهیه نقشه جامع برای این شهر نیازمند طی یک دوره زمانی شش ماهه است.
وی عملیات اجرایی ساماندهی گلزار شهدای شهر باباحیدر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته با تخصیص اعتبارات مکفی این پروژه تا پایان سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون برنامه‌ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه عدم استقرار امکانات زیرساختی از جمله گاز شهری را مهم‌ترین مشکل روستای امیدآباد از توابع شهرستان فارسان برشمرد و گفت: شرکت گاز باید برای برطرف کردن این مشکل اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.
وی با اشاره به روند تکمیل سد خاکی غدیر باباحیدر گفت: در سال‌ جاری افزون بر 47 میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه تخصیص یافته است.
فروزنده با تأکید بر اینکه این میزان اعتبارات ابلاغ شده برای سد غدیر باباحیدر ناکافی است، گفت: با لحاظ این شرایط این سد برخلاف پیش‌بینی‌ها در سال آینده آبگیری نمی‏شود.
وی عدم مکان‌یابی مناسب برای دفع زباله‌‌های شهری را از مشکلات اساسی شهر باباحیدر عنوان کرد و افزود: متاسفانه در این زمینه کمیته مکان‌یابی درست عمل نکرده‌ است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول