اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی آثار برتر در ایلام؛

دفتر نهمین جشنواره سراسری شعر جوان بسته شد

خبرگزاری فارس: دفتر نهمین جشنواره سراسری شعر جوان شب گذشته با معرفی آثار برتر در سالن اجتماعات فنی و حرفه‌ای ایلام بسته شد.

دفتر نهمین جشنواره سراسری شعر جوان بسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان با با عنوان ایلام مهد پایداری شب گذشته با معرفی آثار برتر به کار خود خاتمه داد.
این جشنواره دو روزه با حضور شاعران و چهره‌های برتر ادبی کشور در بخش‌های کودک و نوجوان، داستان، شعر آزاد و بخش ویژه بیداری اسلامی برگزار شد.
در پایان و در بخش شعر کلاسیک جشنواره علی فردوسی از اصفهان، علیرضا قنبری و محمد امین‌پور هر دو از تهران تقدیر شدند، همچنین در این بخش نیره کاشی از سمنان، سیدعلی شکراللهی از اصفهان و فرشته خدابنده از خراسان رضوی عنوانهای نخست تا سوم را کسب کردند.
همچنین مهدی رحیمی و محمد توکلی از استان مرکزی و علی سلیمانی از همدان به عنوان نفرات نخست تا سوم بخش بیداری اسلامی برگزیده شدند.
در بخش شعر آزاد گروه کودک و نوجوان این جشنواره با تقدیر از زهرا داوری از استان خراسان رضوی، کبری بابایی و وحید کیانی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
در بخش بیداری اسلامی این گروه نیز مسعود طاری عضد از همدان، حمزه ولی‌پور از تهران و اعظم پشت‌مشهدی از استان هرمزگان به ترتیب به مقام‌های نخست تا سوم دست یافتند.
در بخش داستان کودک و نوجوان با موضوع آزاد نیز مونا اسکندری از همدان، فاطمه زنده بودی از بوشهر و صبا روشنی از تهران به عنوان برگزیدگان نخست تا سوم معرفی شدند.
در بخش شعر آزاد علیرضا نوری از ایلام و سید
ناظم‌الدین قائم‌مقامی از اصفهان، سارا صمدنژاد از تهران، مهدی ملکوتی از اصفهان و سودابه کرمی از کرمانشاه به ترتیب حایز عنوان‌های نخست تا سوم شدند.
در همین بخش و با موضوع بیداری اسلامی با تقدیر از بهروز اقبالی از همدان، محمد صارمی‌شهاب از همدان و سیده فاطمه صداقتی‌نیا از کهگیلویه و بویراحمد نفرات دوم و سوم شناخته شدند.
در بخش داستان کوتاه با موضوع آزاد نیز با تقدیر از فرشته حاجی‌بیوجی از بوشهر و مریم‌السادات حسینی از استان مرکزی هیئت داوران جایزه سوم را به شهاب احمدپور از استان گیلان تقدیم کردند.
در ضمن هیئت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته کسب رتبه های نخست و دوم نشناخت.
در همین بخش و با موضوع بیداری اسلامی، مهدی خواجوی از گیلان و علیرضا طاهری از خراسان رضوی به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی شدند و هیچ یک از آثار به حائز کسب اثر نخست شناخته نشد.
در بخش داستان بلند نیز هیئت داوران تنها دو اثر مهناز رستم‌پوراز خوزستان و افرا سرنایی از ایلام را شایسته تقدیر معرفی کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول