اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آلیا تاکید کرد:

انگلیس و آمریکا سردمدار نقض حقوق بشر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخوردهای خشن پلیس آمریکا و انگلیس با معترضان مردمی گفت: این دو کشور سردمدار نقض حقوق بشر در جهان هستند.

انگلیس و آمریکا سردمدار نقض حقوق بشر
فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر گفت: کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و انگلیس همواره دولت‌ها و ملت‌های مستقل را متهم به نقض حقوق بشر کرده و می‌کنند.
وی افزود: موضوع حقوق بشر و مسائلی از این دست در حال حاضر دست‌مایه‌ای برای کشورهای استکباری در راستای تحت فشار قرار دادن ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزادی‌خواه است.
این مسئول ادامه داد: با وجود شعارهای رنگارنگ کاخ سفید و لندن در مورد لزوم رعایت حقوق ملت‌ها، این دو کشور سرمدار رفتارهای نژاد پرستانه و نقض حقوق بشر هستند.
آلیا با اشاره به رفتار پلیس انگلیس و آمریکا با معترضان مردمی گفت: حاکمان این دو کشور که تا چندی پیش کشورهای مانند ایران را متهم به برخورد خشن با مردم می‌کردند، امروز در برابر دیدگان جهانیان و دوربین‌ رسانه‌ها رفتاری با مردم خود دارند که قابل پذیرش نیست. 
وی افزود: محکوم کردن یک معلول معترض به حبس آن هم به اتهام پیگیری حقوق خود، یکی از نشانه‌های اصلی حقوق بشر آمریکایی و انگلیسی است.
نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واژگان زیبایی چون حقوق بشر تا زمانی که منافع غربی‌ها را لحاظ کند، مورد بهره‌برداری و استفاده آنها خواهد بود.
آلیا ادامه داد: این در حالی است که خود این کشورها کمترین حقی را برای مردم لحاظ نکرده و با زبان زور با مردم سخن می‌گویند.
وی در پایان با یاد آوری وظائف نهادهای مردمی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی جهانیان باید واکنش نشان داده و اجازه ندهند پلیس آمریکا و انگلیس هر رفتاری که دوست دارد، با مردم عادی و معترض انجام دهد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول