اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فلسطین آیینه رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر

خبرگزاری فارس: فلسطین آیینه رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر و قدس شریف قلب تپنده اسلام است و نباید آزادی این مکان شریف، توسط عدهای از عناصر دنیا طلب مرعوب در موضع انفعالی قرار گیرد.

فلسطین آیینه رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خیلی از دولتها فریب خوردند، خیلی از افراد به صف سازشکاران پیوستند و حتی حاضر شدند رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت بشناسند ولی باید پذیرفت که آرمان فلسطین، بزرگتر و جدیتر از این است که با این اقدامها، سازشها و خیانتها تغییر کند و دنبال نشود.
هنگامیکه میبینیم مردم فلسطین براساس یک احساس مسئولیت همگانی در برابر تجاوزگران مقابله میکنند و با سلاح مشت و سنگ در برابر ظالمان مقاومت میکنند، مگر میتوان رسمیت بودن اشغالگران قدس را باور کرد.
هنگامیکه در جهان اسلام مردمانی از جنس نور و ایمان دست در دست هم همگام و هم صدا با هم با فریادهای بلندشان فریاد حمایت از قدس شریف را سر میدهند و خواستار کوتاه شدن دست پلید اشغالگران از این سرزمین مقدس میشوند، مگر میتوان قیام مردمی فلسطین را که همچنان زنده و پویاست را نادیده گرفت.
امروز میتوان طراوت و تازگی قیامهای مردمان مظلوم را در برابر اشغالگران لمس کرد که چگونه با سر دادن شعارهای کوبنده خود در دفاع از جان و مالشان تلاش میکنند و برتری ایمان را به رخ کافران میکشند.
نظام ارزشی و اعتقادی ما مسلمانان ایجاب میکند که مدافع مظلومان و دشمن ستمکاران باشیم چرا که نظام اعتقادی ما مسلمانان حد و مرز نمیشناسد بلکه دفاع از بشریت، انسانیت و مسلمانان مطرح است و سکوت در برابر ظلم و ستم را جایز نمیشمارد.
پس ما هم باید فریاد بزنیم، کمک کنیم و مرگ بر اسرائیل بگوییم چرا که فلسطین آیینه رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر است که چگونه در برابر تجاوز و ظلم قبیلهای کوچک و بیهویت به کشوری اصیل و مردمی مسلمان سکوت کردهاند و مردمش را با گلوله و ضرب و شتم از سرزمین خود آواره میکنند و فریاد مظلومان و ستمدیدگان را نمیشنوند.
مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد کوبنده مردمانی است که هر سال با آمدن به خیابانها همصدا سر میدهند و اتحاد و یکپارچگی خود را در برابر کفر و ستم استکبار به تصویر میکشند.
اینجا در سرزمین وحدت و انسجام در کشور اسلامی ایران و در استان کردستان مردم با یک حرکت خودجوش و همگانی همچون سایر نقاط کشور سعی دارند که حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و نشان دهند که به خوبی دریافتهاند که آنچه با عنوان حقوق بشر در رسانههای غربی و صهیونیستی مطرح میشود، حربهای سیاسی برای پنهان داشتن ماهیت غیرانسانی این گروه است.
پس همه با هم فریاد میزنیم مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول