اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت رئیس جمهور خبر داد:

اجرای طرح دور کاری در تمام استان‌ها

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه طرح سرکاری تنها مربوط به تهران نیست، گفت: اجرای طرح دور کاری مربوط به تمام استان‌ها بوده و قابلیت اجرای این طرح در تمام مناطق وجود دارد.

اجرای طرح دور کاری در تمام استان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالعلی تاجی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست با مدیران خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای طرح دورکاری در استان‌ها تاکنون این طرح به تمام استان‌ها ابلاغ شده و نشست‌هایی نیز برگزار شده است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح عملاً در دستگاه‌های اجرایی شروع شده است، افزود: هم‌اکنون در برخی از دستگاه‌ها تا 40 درصد وظایف کارکنان در قالب طرح دورکاری انجام می‌شود.
به گفته تاجی، تا اواخر امسال دورکاری به عنوان یک طرح مهم در تمام دستگاه‌ها سامان خواهد یافت.
وی در بخش دیگری تشکیل میز خدمت در دستگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: در میز خدمت معاون دستگاه اجرایی حضور یافته و برای تسریع در کار مردم، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهد.
معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اجرای این طرح را در جلوگیری از سرگردانی مردم در ادارات موثر خواند و گفت: اجرای این طرح همچنین به ارتقای کارآمدی و سلامت اداری می‌انجامد.
وی تصریح کرد: میز خدمت در دستگاه‌ها و شهرهای بزرگ که با ارباب رجوع سر و کار بیشتری داشته راه‌اندازی می‌شود.
معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد تا در یک پروسه زمانی این طرح در سطح کشور فراگیر شود.
تاجی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور برای نشست با مدیران به خراسان شمالی سفر کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول