اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هرمزگان:

هرمزگان از حیث امنیت رتبه سوم کشور را دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: برابر نظر سنجی به عمل آمده توسط مرکز افکارسنجی معاونت اجتماعی ناجا در سطح کشور، هرمزگان از حیث احساس امنیت رتبه سوم کشوری را کسب کرده است و آمار بیانگر رضایتمندی عموم مردم از عملکرد پلیس است.

هرمزگان از حیث امنیت رتبه سوم کشور را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمدعلی آخوندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری به واسطه اجرای طرح‌ها و عملیات‌های مستمر و هدف‌دار در راستای ارتقا امنیت اجتماعی توفیقات چشمگیری حاصل آمد و ضریب امنیتی در سطح استان و در ‌نزد هم استانی‌ها رشد محسوس داشته است.
وی افزود: برابر نظر سنجی به عمل آمده توسط مرکز افکارسنجی معاونت اجتماعی ناجا در  سطح کشور، استان هرمزگان از حیث احساس امنیت رتبه سوم کشوری را کسب نموده است و آمار بیانگر رضایتمندی عموم مردم از عملکرد پلیس می‌باشد.
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در ‌ارتباط‌ با برخورد با بزهکاران و هرج و مرج‌طلبان و هنجارشکنان پلیس مصمم تراز قبل اقدام می‌کند اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی همانند قبل همچنان به قوت خود باقی است و در این خصوص نه تنها از حرکت نمی‌ایستیم، بلکه با تمام قوا و نیرو درصدد کسب مقام‌های خوب و بالاتر و جلب رضایت مردم هستیم.
آخوندی با اشاره به شعار هفته ناجا سال‌جاری یادآور شد: شعار انتخابی امسال، از لحاظ معنا و مفهوم غنی و پرمغز است و شعار تعریف شده برای این هفته کاملا حکیمانه و مدبرانه و بازگو کننده مراد و خواسته نیروی انتظامی از مردم و مسئولان و دستگاه‌های دولتی است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سهم پلیس در امنیت و آرامش همان تامین احساس امنیت و برقراری نظم و آرامش برای جامعه است و اگر بتوانیم همه دستگاه‌ها دولتی را در حیطه نقش و وظیفه شان فعال و موظف کنیم و هر نهادی به جا و به موقع ایفای نقش کند کاری در حد کارستان انجام داده‌ایم.
وی در ادامه ضمن تاکید بر آموزش و آگاهی دادن به مردم گفت: در این راستا 12 توافقنامه همکاری و آموزشی با آموزش و پرورش تنظیم کرده‌ایم و 72 هزار نفر ساعت آموزش از طریق صدا وسیما و جراید و آموزش حضوری و چهره به چهره به دانش‌آموزان، معلمان، مربیان و اولیا ارائه کرده‌ایم و درصددیم علاوه بر آموزش، سطح آگاهی شهروندان را بهبود ببخشیم و 100 هزار نفر را زیرپوشش قرار دهیم.
فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان نیروی انتظامی را سکاندار و ناخدای کشتی امنیت و نگهبان و باغبان امنیت توصیف کرد و بیان داشت: چتر امنیت پلیس بر روی همه آحاد جامعه باز است و همه می‌توانند از این موهبت استفاده کنند و اگر هر یک از دستگاه‌های دولتی نقش و وظیفه خود را به طور شفاف انجام دهند قطعا شاهد امنیت و آرامش خوبی خواهیم بود و این مهم دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول