اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت زراعی دشت‌ناز در مازندران:

شرکت زراعی دشت ناز مازندران به پرسنلش بدهی ندارد

خبرگزاری فارس: شرکت زراعی دشت‌ناز در مازندران اعلام کرد: این شرکت سالانه با بهره‌گیری از 360 نفر پرسنل تمام‌وقت در بخش‌های مختلف، امور زراعی و باغی خود را به انجام می‌رساند و تمام حقوق و مزایای قانونی و رفاهی آنان را پرداخت می‌کند و هیچ‌گونه بدهی از این بابت به پرسنل ندارد.

شرکت زراعی دشت ناز مازندران به پرسنلش بدهی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پی درج خبر مصاحبه جمعی از کارگران شرکت زراعی دشت ناز میاندرود در خبرگزاری فارس مبنی بر «عدم رضایت شغلی کارگران شرکت زارعی دشت ناز»، روابط عمومی این شرکت پاسخ‌نامه‌ای به این خبرگزاری ارسال کرد. 

به گزارش فارس، متن این پاسخ‌نامه به شرح زیر است:
شرکت زراعی دشت‌ناز با قدمت 50 سال فعالیت در زمینه تولید محصولات استراتژیک کشاورزی از بزرگ‌ترین شرکت‌های یکپارچه منطقه و کشور است که همواره مورد توجه مسئولان و مقامات کشوری بوده است.
در این پاسخنامه‌ آمده است: این شرکت با دارا بودن امکانات ماشین‌آلاتی و بهره‌گیری از بهترین مشاوران کشور سطح دانش بالایی برخوردار است که به عنوان تولیدکننده بذر زراعی مورد نیاز منطقه و دانشگاه‌های کاربردی برای دانشجویان کشور مورد بازدید قرار می‌گیرد.
شرکت زراعی دشت ناز اعلام کرد: این شرکت سالانه با بهره‌گیری از 360 نفر پرسنل تمام وقت در بخش‌های مختلف امور زراعی و باغی خود را به انجام رساند و تمام حقوق و مزایای قانونی و رفاهی آنان را به‌ مبلغ بیش از 29 میلیارد ریال سالانه پرداخت می‌کند و هیچگونه بدهی از این بابت به پرسنل ندارد.
در ادامه پاسخنامه شرکت دشت ناز آمده است: این شرکت همواره سعی کرد در مواقع ضروری مشکلات مالی و خانوادگی پرسنل خود را رفع کند، همچنین تمام هزینه‌های بیمه و مالیات را به سازمان‌های ذی‌ربط پرداخت کرده و تا این تاریخ هیچ گونه بدهی از این بابت ندارد.
شرکت زراعی دشت‌ناز تصریح کرده است مدیریت شرکت با پیگیری‌های فراوان در چند ساله اخیر توانسته با ایجاد طرح‌های توسعه در این واحد از قبیل ایجاد کارگاه تولید کمپوست قارچ دکمه‌ای، احداث آب‌بندان، احداث باغ مرکبات، بسته‌بندی ذرت علوفه‌ای و... اشتغالزایی منطقه را بالا برده و از وجود نیروهای جوان در این طرح‌ها بهره برده و تمام حقوق و مزایای آنان را پرداخت کرده است.
شرکت زراعی دشت ناز مازندران درباره سابقه بیمه پرسنل شاغل در این واحد عنوان کرد که این مسئله بر اساس قانون کار سازمان تامین اجتماعی، سابقه بیمه و براساس کارکرد پرسنل بوده و این واحد حتی برای فردی که برای یک روز در این شرکت مشغول به کار باشد، هزینه بیمه آن را به سازمان تامین اجتماعی واریز می‌کند و سازمان مربوطه همه ساله با بررسی مدارک و اسناد حسابداری این شرکت هرگونه عدم پرداخت بیمه را گزارش می‌کند و از این شرکت مطالبه می‌کند و تاکنون هیچ‌گونه بدهی از این بابت ندارد.
به گزارش فارس، خبرگزاری فارس در خبر فوق به جزء انعکاس درخواست‌های کارگران این شرکت به مسئله دیگری نپرداخته است و در هیچ جای این خبر نتیجه‌گیری و یا اظهارنظری از طرف خبرگزاری مشاهده نمی‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول