اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی متفکرانه در مقابل فتنه 88 ایستاد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی متفکرانه در مقابل فتنه 88 ایستاد، گفت: نیروی انتظامی در تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه 88 یک لحظه غافل نبوده و همیشه در صحنه مبارزه با فتنه‌گران ایستاده است.

نیروی انتظامی متفکرانه در مقابل فتنه 88 ایستاد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در قبل، حین و بعد از انتخابات اظهار داشت: نیروی انتظامی می‌تواند در راستای تأمین امنیت انتخابات نقش مهم و ارزنده‌ای را ایفا کند.
وی با بیان اینکه انتخابات مهم و سرنوشت‌سازی در پیش رو داریم، افزود: انتخابات محصول طبیعی دموکراسی در ایران اسلامی و تفکر ناب امام خمینی و انقلاب اسلامی است.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امید است با حضور حداکثری مردم و با صلابت و با شکوه و بر اساس مصالح نظام اسلامی سالم‌ترین انتخابات را در سطح کشور برگزار کنیم.
رشید با اشاره به نقش نیروی انتظامی در راستای کمک به قوه قضاییه افزود: نیروی انتظامی در اموری مانند مبارزه با قاچاق کالا، پول‌شویی، مفاسد اقتصادی و موارد دیگر می‌تواند نقش ارزنده‌ای ایفا کند.
 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با آنچه در گذشته بوده قابل مقایسه نیست، اذعان داشت: این قاعده شامل تمامی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی است اما نیروی انتظامی به واسطه اینکه رکن اصلی تأمین امنیت فردی و اجتماعی محسوب و وظایف متعددی که برعهده دارد سرآمد این تحول بزرگ است.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به وظایف مختلف و متعدد نیروی انتظامی و شرایط کنونی کشور، منطقه و جهان و تلاش پیگیر نظام سلطه برای مقابله با نظام و ارزش‌های اسلامی و به زانو درآوردن نظام اسلامی می‌طلبد این تحول در مجموعه نیروی انتظامی به وجود آید.
رشید گفت: هرچه از عمر پربرکت نظام و انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب در تلاش برای خدشه‌دار کردن ارزش‌های اسلامی و هویت دینی و اجتماعی جامعه هستند تا به اهداف پلید و شیطانی خود برسند و سلطه ننگین خود را بر کشور تحمیل کنند.
وی اظهار داشت: کشور ایران و در رأس آن امام خمینی(ره) که با آبیاری خون شهیدان و همت و بیداری ملت و با اتکا به قرآن و  فرامین رهبری توانست بر مجموعه استکبار پیروز و ابهت پوشالی دشمنان را برای همیشه از بین ببرد.
 استاندار خراسان جنوبی بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را حاصل تفکر ناب امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: به برکت پیروزی‌های انقلاب اسلامی و رهبری‌های داهیانه امام خمینی انقلاب بنا نهاده شد و توسط رهبر معظم انقلاب به راه خود در راستای ارزش‌های اسلامی گام برمی‌دارد.
رشید تصریح کرد: امروز با بیداری اسلامی و حراست نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران دشمنان نظام نه تنها به اهداف پلید خود دست نیافته بلکه عقب نشینی کرده و در باتلاق‌هایی که خودشان ایجاد کرده گرفتار شده‌اند.
وی ادامه داد: امروز نیروهای سلحشور نیروی انتظامی به هوش و بیدار بوده تا به رسالت خطیر خود که حراست از امنیت فردی و اجتماعی جامعه است جامه عمل بپوشاند.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر نیروهای مسلح دنیا گفت: در جمهوری اسلامی ایران نیروهای نظامی و انتظامی در خدمت مردم و هویت دینی و همبستگی آنها و در راستای خدمت به ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند در حالی که در کشورهای غیر اسلامی قوای مسلح در راستای اهداف خاص سران استکبار، اشرار و مافیای قدرت تلاش می‌کنند.
رشید با بیان اینکه در خراسان جنوبی از امنیت خوبی برخورداریم، یادآورشد: این امر در راستای هماهنگی تمامی دستگاه‌های استان و مشارکت خوب مردم در تأمین امنیت استان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول