اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان:

رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیشکسوتان برگزار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه سواری اصفهان گفت: رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیشکسوتان که قرار بود در مبارکه برگزار شود به شیراز منتقل شد.

رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیشکسوتان برگزار نمی‌شود
 محمدرضا باجول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در تاریخ بیست و هفتم و بیست و هشتم مهر ماه برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری شهرستان مبارکه را پیش رو داشتم که به دلیل آماده نبودن خوابگاه این شهرستان، رقابت‌ها به شیراز انتقال یافت.
وی با اشاره به اینکه انتقالی رقابت‌های دوچرخه‌سواری شهرستان مبارکه به شیراز بنا بر نظر فدراسیون انجام شده است، تصریح کرد: البته تاریخ برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده است.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با بیان اینکه در رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیشکسوتان از استان اصفهان 10 گروه سنی به این مسابقات اعزام می‌شوند، تاکید کرد: در این رقابت‌ها بانوان اعزام نمی‌شوند.
وی ادامه داد: رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیشکسوتان در دو رشته تایمتریل انفرادی و استقامتی برگزار می‌شود.
باجول در مورد مشکلات دوچرخه‌سواری استان اصفهان اشاره‌ای به جلوگیری کردن شهرداری ناحیه پنج اصفهان و پارک کوهستانی صفه از ورود دوچرخه‌سواران هیئت دوچرخه سواری به پیست دوچرخه‌سواری کرد و افزود: امیدوارم زمانی نظم دوچرخه‌سواری استان اصفهان به مانند شهر تهران شود که در آنجا شهرداری برای تشویق دوچرخه‌سواران با هیئت‌دوچرخه سواری تهران همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه حمایت‌های شهرداری اصفهان از رشته دوچرخه سواری باید بیش از اینها باشد، گفت: شهرداری باید در مورد ایستگاه‌های دوچرخه سواری و نوع دوچرخه‌های موجود در این ایستگاه‌ها با هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان مشورت‌های لازم را انجام می‌داد تا هم‌اکنون شاهد حضور دوچرخه‌‌های غیر استاندارد در سطح شهر نباشیم.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان افزود: علاوه بر اینکه شاهد بروز مشکلات آتی فراوان برای مردم به دلیل استفاده از دوچرخه‌های غیر استاندارد شهرداری هستیم، بهتر بود که ایستگاه‌های دوچرخه سواری نیز به صورت الکترونیکی ایجاد می‌شد تا نیاز نباشد، کاربران دوچرخه برای رسیدن به مبداء اولیه خود را‌ه طولانی و بیهوده‌ای را برای تحویل دوچرخه طی کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول